Počet nahlášených stížností: | 90 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 27.11.2018 mi byla dodána prostřednictvím služby PPL kamera do auta, kterou jsem si objednal na internetových stránkách KRONY.CZ. Zboží mi bylo zasláno firmou Balentes Group Czech s.r.o. Českobrodská 444, 19012 Praha. Po rozbalení zásilky jsem zjistil, že zboží bylo pravděpodobně už někým používáno a neobsahovalo ani český překlad návodu k použití.
Rozhodl jsem se tedy odeslat zboží zpět, ještě tentýž den. K vrácenému zboží jsem přiložil formulář, jehož obsah Vám přikládám:
Balentes Group Czech s.r.o.
Litvínovice 209
370 01 České Budějovice
dne 27.11.2018
Vrácení zboží
Dobrý den,
zasílám Vám zpět zboží, které jsem dnes od Vás obdržel prostřednictvím PPL.
Částku za zboží prosím převeďte na číslo účtu:
S pozdravem
Dnes t.j. 4.12.2018 mě nemile zaskočil e-mail: Dobrý den,
Vaše zásilka byla právě přijata na našem oddělení.
Ve Vašem případě zboží nelze vrátit bez udání důvodu ve 14-ti denní
lhůtě.
Zásilka byla přijata podle PPL ....
Zpět na naše oddělení zásilka dorazila....
Zásilku zasíláme zpět na Vaši adresu.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem.
Mrkos M.
Reklamační oddělení
Litvínovice 209
České Budějovice
370 01
Balentes Group Czech s.r.o.
+420 722 222
Nevidím důvod, proč by mi nemělo být vyhověno. Zboží jsem objednal prostřednictvím internetu, nepoužil jsem ho a vrátil ještě týž den, kdy mi bylo doručeno.
Přední FULL HD kamera do auta s nočním viděním CAR DVR 1080P
Žádám o vrácení finanční částky.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Toto právo spotřebitelovi náleží i v případě, kdy bylo zboží rozbaleno a vyňato z původního obalu. Spotřebitel obecně odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Z popisu stížnosti ale toto nevyplývá. Spotřebitel navíc uvedl, že zboží neodpovídalo smlouvě již v době jeho převzetí (zboží nebylo nové).
Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.