Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#28529Jednani zamestnancu- pohrdani zakaznikem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2018, před 6 lety

Lukáš Paul

Znění stížnosti

Dobry den. Mam stiznost na pi H. z oddeleni 'Moznosti dopravy'. Ackoliv mi prislibila postovne zdarma, kdyz jsem objednal zbozi, ktere jste mi rozdelili do dvou zasilek [zbozi v hodnote cca 6000kc a vyuzil jsem kodu pro postovne zdarma (na webu pisete ze to zbozi mate skladem ale ne ze na nejakem externim)] , me po dokonceni objednavky (pi H. byla upozornena, ze objadnavku nedokoncim, pokud budu muset platit postovne, ale pres jeji prislib nasledneho vymazani postovneho, jsem tak ucinil) a zaslani c. objednavek odbyla s tim, ze nemam narok. Ted mi prisla sms od Ceske posty, ze prevzali balik, ktery budou nasledujici den dorucovat (samozrejme za plnou cenu i s postovnym) Pi H. prestala komunikovat a ani v nejmensim nemela snahu problem resit. Balik samozrejme neprevezmu, ale jednani Vasi zamestnankyne je katastrofalni. A prosim o vyreseni problemu. Dekuji


Produkt

pi H.


Požadované řešení

Rozhodne by zamestnanci meli drzet slovo a nepohrdat zakaznikem tak jak pi H. Nebo "nenutit" zakaznika zavazne objednavat zbozi, kdyz nevedi, ze muzou dodrzet to co slibili.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2018 13:04, před 6 lety

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj (zaměstnankyně společnosti spotřebitelovi přislíbila, že dodání zboží bude zdarma, ač tomu tak nebylo), mohlo by se jednat o klamavé konání, které patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Pokud společnost porušila zákaz užívání nekalých obchodních praktik a způsobila tak spotřebitelovi škodu, má spotřebitel možnost žádat náhradu této škody.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2019 09:22, před 6 lety

Spotřebitel nám sdělil, že se mu spor podařilo vyřešit smírnou cestou přímo se společností. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.