Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobry den. Mam stiznost na pi H. z oddeleni 'Moznosti dopravy'. Ackoliv mi prislibila postovne zdarma, kdyz jsem objednal zbozi, ktere jste mi rozdelili do dvou zasilek [zbozi v hodnote cca 6000kc a vyuzil jsem kodu pro postovne zdarma (na webu pisete ze to zbozi mate skladem ale ne ze na nejakem externim)] , me po dokonceni objednavky (pi H. byla upozornena, ze objadnavku nedokoncim, pokud budu muset platit postovne, ale pres jeji prislib nasledneho vymazani postovneho, jsem tak ucinil) a zaslani c. objednavek odbyla s tim, ze nemam narok. Ted mi prisla sms od Ceske posty, ze prevzali balik, ktery budou nasledujici den dorucovat (samozrejme za plnou cenu i s postovnym) Pi H. prestala komunikovat a ani v nejmensim nemela snahu problem resit. Balik samozrejme neprevezmu, ale jednani Vasi zamestnankyne je katastrofalni. A prosim o vyreseni problemu. Dekuji
pi H.
Rozhodne by zamestnanci meli drzet slovo a nepohrdat zakaznikem tak jak pi H. Nebo "nenutit" zakaznika zavazne objednavat zbozi, kdyz nevedi, ze muzou dodrzet to co slibili.
|
Tweet |
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj (zaměstnankyně společnosti spotřebitelovi přislíbila, že dodání zboží bude zdarma, ač tomu tak nebylo), mohlo by se jednat o klamavé konání, které patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Pokud společnost porušila zákaz užívání nekalých obchodních praktik a způsobila tak spotřebitelovi škodu, má spotřebitel možnost žádat náhradu této škody.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Spotřebitel nám sdělil, že se mu spor podařilo vyřešit smírnou cestou přímo se společností. Stížnost proto uzavíráme.