Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Taky jsme zakoupili u této firmy skleník z polykarbonátu. Dnes po příchodu z práce jsem byl zděšen, polykarbonát ze skleníku nám létal po zahradě. Hned jsem volal prodejci a řekl mu k tomu své. Bylo mi řečeno, že ať se prý nedivím, že je silný vítr určitě a že jsem si mohl přikoupit sponky navíc, že pak by mi to drželo, tak jsem se zeptal, kde je mají v nabídce a bylo mi řečeno, že v nabídce nejsou, že se musím optat sám, pokud o ně mám zájem. Poté jsem ještě zjistil, že i polykarbonát je asi z recyklovaného plastu, takže je hodně ohebný a vítr ho snadno prohne a zlomí. Dále mi bylo řečeno, že skleník stál jen 10tis kč, tak co bych chtěl. Nemyslím si, že 10tis kč, je tak malá částka, abych ji během jednoho dne poházel po zahradě.
Skleník Plantiflex 7000, odkaz www.lacinazahrada.cz/skleniky/skleniky-dle-znacky/skleniky-vega/sklenik-plantiflex-7000
Jelikož reklamuji závadu neodstranitelnou, přičemž zboží není schopné plnit funkci, ke které bylo pořízeno, trvám na uplatnění záruky podle § 622 odst. 2 zákona č.40/1964 Sb., občanský zákoník. Požaduji odstoupení od smlouvy a navrácení plné ceny skleníku včetně nutných nákladů, které vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace (týká se nákladů na dopravu reklamovaného zboží).
|
Tweet |
V případě, že je uplatněna reklamace, je prodejce povinný písemně odůvodnit její případné zamítnutí. Pokud by měl skleník parametry, které mají vydržet určitou rychlost větru a další vlivy počasí, odpovídá prodejce za škodu, pokud výrobek takové vlastnosti neměl.
V případě, že prodejce upozornil, že v případě, že vítr přesáhne určitou rychlost, kdy může být stabilita výrobku ohrožena, bylo na kupujícím zajistit si případně další opatření, aby k tomu nedošlo. Splnění informační povinnosti dle § 9 zákona o ochraně spotřebitele prokazuje prodejce.
Společnosti bylo umožněno se ke stížnosti vyjádřit. Vzhledem k tomu, že doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V takovém případě doporučujeme právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.