Společnost


ŠKODA AUTO a.s.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#28531Podvod při prodeji

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2018, před 6 lety

Radek Bruckner

Znění stížnosti

Dnes jsem si jel koupit superb 1,6 tdi 2016 ID vozu 1274845 k Vašemu prodejci do Jindřichova Hradce. Jsem z Havířova a ujel jsem 350km tam a 350km zpět .Na místě jsem zjistil že auto nemá regulaci podvozku jak bylo reklamováno.Dále stav auta byl reklamován jako PERFEKTNÍ a přitom při kontrolní jízdě jsem se málem naboural protože brzdy byly v katastrofálním stavu a na autě byly letní pneu s 3 mm vzorkem. Na dotaz co ty pneu mi bylo řečeno;to dojedete,dneska nebude sněžit".Na dotaz co ty brzdy;to se po pár km srovná"Na dotaz jak to že auto nemá regulaci podvozku;to se někdy stane, je to na Vás jestli to chcete koupit nebo ne". Jsem ZNECHUCEN a ZKLAMÁN.Než jsem přijel domů byla reklama na seznamu stažena a na stránkách ŠKODA PLUS pozměněna. Regulace podvozku byla smazána a stav byl změněn z PERFEKTNÍ na VELMI DOBRÝ. Auto jsem si chtěl zakoupit u Vašeho prodejce a ne v bazaru abych se těmto věcem vyhl. Podvodné jednání Vašeho prodejce a odborná způsobilost Vašich mechaniků je v katastrofálním stavu. Opravdu uvažuji že přejdu na jinou značku i když s auty ŠKODA už v rodině jezdíme generace.


Produkt

ŠKODA SUPERB 1,6 TDI DSG Style


Požadované řešení

To je na Vaší straně


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2018 13:11, před 6 lety

Byl-li při nabízení zboží užit nepravdivý údaj (vozidlo nemělo slibované vlastnosti), mohlo by se jednat o klamavé konání, které patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Pokud společnost porušila zákaz užívání nekalých obchodních praktik a způsobila tak spotřebitelovi škodu, má spotřebitel možnost žádat náhradu této škody (např. žádat náhradu cestovného).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2019 09:22, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.