Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý večer.
Na přelomu října a listopadu (přesné datum si nepamatuji, je to již velmi dlouho) objednávka hodinek na prodejně Černý Most na jméno Ondřej Kubita s ujištěním o dodávce do týdne, max.do 14 dnů. V mezičase osobní poptávka na prodejně, opakované ujištění, že nám hodinky nikdo "nevyfoukne", že jen ještě nedorazily. 30.11.přišla sms o naskladnění hodinek a zaslání podrobnějších informací mailem. Mail dodnes nedorazil. Dnes osobní poptávka na prodejně po dalším postupu. Oznámeno, že rezervace po 48 hodinách vypršela!
-měl to být dárek, velké rozčarování a zklamání!
-žádné upozornění na lhůtu pro rezervaci, ani při samotné objednávce, ani při následných osobních poptávkách, ani mail dosud nedorazil - dnes ověřeno vč.správnosti zadaných kontaktních údajů
-vzhledem k uměle vyvolávané "nedostatkovosti" zboží mám důvodné podezření na neúmyslné neodeslání mailu, aby vám "zbylo" zboží pro VIP prodej - neboť robot se nemýlí a automatické zprávy nemají důvod neodcházet a nebýt doručeny...
-zboží jsem objednala znovu neboť nemám to srdce sledovat další synovo zklamání, ale vězte, že svou marketingovou strategií jste ve mě samotné zákazníka ztratili. Příliš dobře si pamatuji komunismus a skutečný nedostatek a umělé navození a zneužívání této situace mě znechucuje a naopak v mých očích fatálně snižuje váš kredit.
Hezký večer.
Jana Kubitová
Apple Watch Nike Series 4, 44mm pouzdro vesmírně šedého hliníku, antracitový/černý sportovní řemínek Nike
Dodání nové objednávky (z dnešního dne) do Vánoc.
Náprava rezervačního procesu pro eliminaci dalších zklamaných zákazníků:
-zamezení zásahu lidského faktoru do procesu
-upozornění již při objednání na 48 hodinovou lhůtu rezervace a nutnost okamžité reakcena oznamovací sms a především obezřetnosti
-neslibovat, co nemůžete splnit, či ovlivnit (např.dodací lhůta)
...také pracuji ve službách a spokojenost klientů je pro nás otázkou osobní i profesní cti...
|
Tweet |
V daném případě záleží na konkrétních podmínkách uzavřené rezervační smlouvy. Běžným obsahem rezervační smlouvy je závazek prodávajícího nenabízet zboží ke koupi a neprodat jej třetí osobě po sjednanou dobu. V opačném případě by byla porušena povinnost vyplývající ze smlouvy. Vznikla-li druhé straně v důsledku porušení povinnosti škoda, má dle § 2913 občanského zákoníku právo na její náhradu. Výši škody musí poškozený prokázat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.