Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#28536Hacknutí mého čísla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 46 minut

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2018, před 6 lety

Rudolf Chlumecký

Znění stížnosti

Dobrý den,
někdo se mi naboural na mé číslo a dobíjí si z vyúčtování twist a další věci.
Řešil jsem to přes infolinka i přes pobočku a nikdo mi nepomohl. Budu nejspíš nucen u vás ukončit smlouvu a přejít jinam.


Produkt

Nabourání se do účtu můj T-Mobile


Požadované řešení

Pokud možno bych chtěl navrátit peníze za mnou nevyžádané služby a pokud možno blokaci nebo řešení stávajícího stavu, jelikož mě to stojí peníze. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2018 08:45, před 6 lety

Mobilní operátor neodpovídá za ochranu klientských hesel - pokud se nejedná o únik na jeho straně.

Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

V případě, kdy společnost reklamaci vyúčtování zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Výše uvedené nemá vliv na právo spotřebitele, aby mu škůdce, nahradil vzniklou škodu.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.