Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#28537Zásilka nedoručena tam, kam by měla být

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

39 minut 48 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2018, před 6 lety

Milena Bíšková

Znění stížnosti

Dobrý den, jsem z Mladé Boleslavi a bydlím v Purkyňově ulici. Zásilky mi chodily na poštu č.1. Pro mě je to daleko, tak jsem si na této (hlavní) poště vyplnila formulář, aby mi všechny zásilky přeposílali na poštu č.3, kam to mám blíž. Od té doby si pro každou zásilku musím chodit dvakrát, protože ve schránce má lístek s adresou k vyzvednutí na té správné poště č.3 a když tam přijdu, tak tam zásilka nikdy není. Buď si musím dojít na poštu č.1, nebo si ji nechám přeposlat na poštu č.3. Z takového počínání jsem opravdu znechucena a nikoho z vás by určitě nebavilo trávit odpoledne na poště jen proto, aby vám nakonec řekli, že pro vás nic nemají.


Požadované řešení

Žádám vás tedy o to, aby moje zásilky byly vždy doručeny na tu správnou poštu , kterou mám vždy napsanou na lístku k vyzvednutí zásilky.

Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2018 08:30, před 6 lety

Pokud pošta nedodá zásilku v souladu s uzavřenou smlouvou a poštovními podmínkami, lze uplatnit reklamaci dodání (čl. 40) nebo jinou reklamaci dle čl. 43 poštovních podmínek.

Pokud by spotřebiteli vznikla škoda jako přímý důsledek porušení povinnosti pošty, bude pošta odpovědna za škodu takto vzniklou. Provozovatel poštovních služeb odpovídá za škodu vzniklou při poskytování poštovních služeb v rozsahu stanoveném zákonem o poštovních službách a poštovními podmínkami.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Jedná-li se o opakované porušení, doporučujeme podat podnět k provedení kontroly Českému telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.