Společnost


Ramala s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2854Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 18 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2014, před 11 lety

Josef Petrmichl

Znění stížnosti

Dobrý den,

po necelých 2 letech provozu elektrokola Agogs Uphill, výrobní číslo rámu JX11041647, "odešla" baterie. Při reklamování baterie u prodejce mně bylo sděleno, že dle záručního listu je záruka na baterii sice 24 měsíců, ale pouze na obal, elektroniku BMS a nabíječku, na chemickou část je záruka pouze 6 měsíců od data prodeje nebo 900 cyklů nabíjení do 60% původní kapacity !

Podotýkám, že zacházení s baterií proběhlo zcela v souladu s návodem , tj. včasné dobíjení, vyjmutí baterie na zimu, skladování přes zimu při cca 15 °C, 3x za zimu 2012-2013 a 2x za zimu 2013-2014 nabíjení baterie.
Přes všechny tyto úkony po letošní zimě ( byla vůbec nějaká ? ) baterie ztratila kapacitu, při automatickém odpojení nabíječky se při zjištění kapacity baterie tlačítkem TEST nerozsvítí poslední 2 diody a při ujetí 1 km baterie přestane dodávat proud.
Pokud kolo fungovalo, jak má, bylo to super, ale nyní , s odstupem času, zjišťuji, že jsem si pořídil jen hromadu šrotu, který dokáže oživit pouze další nemalá investice. I přes výše uvedené jsem byl ochoten investovat do nové baterie.

Elektrokolo jsem koupil u obchodníka Ramala s.r.o. v Klatovech , Niederleho 84,33901 za cenu 34999 Kč. Reklamaci řešil prodejce se svým dodavatelem, předpokládám s firmou e-kolo s.r.o., Bubenská 1, 170 00 Praha 7 - Holešovice ( na baterii je nálepka e-kolo ). Nyní mi prodejce nabídl k prodeji baterii neoriginální, bez napájení 5V USB portu, který slouží např. k nabíjení telefonu či navigace ( neboť nemůže sehnat originální baterii 36V/10Ah, +5V USB - LiPol- údajně k dodání tak za 2-3 měsíce ), tak nevím, zda reklamaci nerozšířím na celé elektrokolo s odkazem na neodstranitelnou závadu ( byť se reklamace týká jen baterie, jako celek kolo nemůže po dodání jiné baterie sloužit plnohodnotně jako v době nákupu ). Předpokládám, že by se zde mohlo uplatnit odstoupení od smlouvy z důvodu, že prodejce je ze zákona povinen dodržet lhůtu pro opravu kola ve lhůtě 30 dní, jinak se závada považuje za neodstranitelnou... Prosím o Vaší reakci k výše uvedenému problému, zda bych takto mohl postupovat, či je ve věci nějaký zádrhel. Děkuji.


Produkt

elektrokolo Agogs Uphill, výrobní číslo rámu JX11041647


Požadované řešení

Výměna baterie za originální díl do 30 dnů, tj. do 10.5.2014 nebo vrácení peněz za elektrokolo s možností nákupu nového elektrokola stejné značky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2014 10:49, před 11 lety

Dle zákona nelze reklamovat vady vzniklé opotřebením běžným užíváním. Jednou z vlastností je i úbytek kapacity baterií. Je pravdou, že není platně sjednána záruka pouze 6 měsíců, ta je vždy 24 měsíců, ale lze určit životnost baterií právě pomocí dobíjecích cyklů.
Reklamovat baterii lze pouze v případě, že by došlo k neúměrnému snížení kapacity, ale nelze poukazovat na skutečnost, že baterie nemá stejnou kapacitu jako při koupi.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 14:19, před 10 lety

Společnost Ramala s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.