Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Několikrát se my stalo,že zboží v akci již v den akce není.Tentokrát se jedna o vejce s PENNY kartou za 49.9kč.a nebo se zboží za akční cenu prodává dříve než akce začne.Jedná se o prdejny Hustopeče u Brna a Židlochovice.Nejsem z blízkého okolí abych mohla stale chodit do prodejen a ptat se zda už zboží mají.Když se informuji na prodejnách jestli náhodou zboží není např.ve skladu tak je my zděleno POKUD NENÍ NA PRODEJNĚ TAK NENÍ vždy takovým arogantním tónem.A když se obrátím na vaše info zdělíte my že na prodejně mám připravené zboží tak si pro něj mam zajít.tento konkrétní případ se my stal cca před rokem s tavenym sýrem APETITO rodinné balení
Vejce 30ks za49.9kč s penny kartou
podle mého názoru by se to mělo prozkoumat protože když je akce mělo by těch produktů být dostatek po dobu akce,nebo by měl být určený počet na jeden nákup tak jak je to všude jinde
|
Tweet |
Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.
Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.