Společnost


cheep flight logistics s.r.o.

Počet nahlášených stížností:186
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28543Nedodání zaplaceného zboží, špatná komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2018, před 6 lety

Michal Koutek

Znění stížnosti

Dne 12.11.2018 jsem objednal mluvícího křečka za 347kč a v době objednání měli uvedeno že je skladem a termín dodání 2-5dnů. Platbu kartou jsem provedl dne 12.11. Zboží jsem urgoval a odepsali: doba doručení je až 45 pracovních dnů. Zboží je zasíláno letecky k Vám domů přímo od výrobce (Čína, Taiwan). Dopravu neplatíte, protože je dotována. Překupníky neplatíte, právě proto máme takhle nízkou cenu.
Měli jsme případy, že to bylo i za 5 dnů, ale není to jistota. Záleží na celnici. Na jejich stránkách ho stále nabízejí skladem v ČR http://topslev.cz/katalog/interaktivni-mluvici-krecek-49-sleva-doprava-zdarma--1393.html. Koupil jsem ho za vyšší cenu, protože je skladem v ČR, pokud bych na něj nespěchal, objednal bych ho za 188Kč http://topslev.cz/katalog/roztomily-plysovy-krecek-mluvici-se-zvukovym-zaznamem-tmave-hnedy-postovne-zdarma-39-sleva-59.html, s tím že je skladem u dodavatele. Telefon neberou. Žádal jsem storno a vrácení peněz. Zatím neodepsali.


Produkt

Interaktivní mluvící křeček-49% sleva + doprava zdarma -! SKLADEM !


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2018 10:58, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (nebo i jeho před jeho převzetím). Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil). Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

V případě podezření na použití nekalé obchodní praktiky při prodeji zboží (deklarováno skladem, ačkoli tomu tak není) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Pokud dozorový orgán zjistí na základě provedené kontroly, že došlo k porušení zákazu užívání klamavých praktik a byla naplněna skutková podstata správního deliktu dle § 24 odst. 1 písm. a) zákona o ochraně spotřebitele, může být prodávajícímu uložena Českou obchodní inspekcí vysoká pokuta.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 09:25, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.