Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Prosím o zrušení prémium a účtu. Přišla mi platba kterou jsem již platil abych mohl smazat profil.. proto prosím o smazání účtu a to i s VIP prémium..
Zrušit a smazání
Co nejrychleji..
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese zdenek.vencl@c-date.com,
děkujeme Vám.
Spotřebitel zaslal doplnění stížnosti:
Dobrý den ... Nevím jak už mám vysvětlil své vyjádření... Nejde mi ani zrušit ani deaktivovat profil.. a vy mi stále píšete že si to mám udělat sám ??? Když vám píší už po 10 že chci aby jste mi to udělali vy páč mě to vlastně vůbec nejde.. tak ví mi odpovíte že to je v nastavení a já to tam nikde K...a nemám .... Tak doufám že tohle je poslední e-mail na vaši stránku.. děkuji za pochopení. A prosím o zrušení a deaktivaci z vaší strany, a zaslání e-mailu že jste to zrušili ...
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.