Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#28548Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2018, před 6 lety

Věra Vopelková

Znění stížnosti

Mám u Vás zaplacené tři objednávky a dosud jsem zboží neobdržela,ani zmínka o tom kdy se tak stane.


Produkt

spící panenka,tři klíčenky(spící miminka),domeček pro panenky,halenka


Požadované řešení

potřebuji,aby zboží bylo dodáno max.do týdne.A dáno na vědomí kdy se tak stane.Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2018 11:45, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.12.2018 11:26, před 6 lety

Dobrý den,

napište mi prosím číslo objednávek. Situaci poté ráda prověřím.

Děkuji za spolupráci.

Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.12.2018 12:23, před 6 lety


Věra Vopelková

Zasílám v.s.v tom je číslo objednávky 1)101548207 2)101548407 3)101572970

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2018 12:53, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na doplnění stížnosti reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2018 19:56, před 6 lety

Spotřebitelka nás informovala, že prodávající na doplnění stížnosti stále nereagoval. Obracíme se proto tímto zdvořile na společnost a žádáme ji, aby na doplnění stížnosti reagovala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.12.2018 18:33, před 6 lety

Dobrý den,

ve Vašich objednávkách je zboží, které je skladem u dodavatele a jeho obvyklá doba dodání trvá 10-40 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí.

Pokud máte k objednávkám další dotaz, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Kontaktovat nás můžete zde: https://postovnezdarma.cz/helpdesk/ nebo na telefonním čísle +420 374 445 974. Zavolat nám můžete po-pá mezi 9-16 hod.

Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.12.2018 12:20, před 6 lety


Věra Vopelková

Dne 18.12.přijede syn s rodinou a budeme slavit vánoce, jelikož z pracovních důvodů nemohou na Vánoce.Teď mám velký problém, protože objednané dárky nemohu od Vás stále dostat.Kdyby jste zákazníky upozornili předem,že je tak dlouhá dodací lhůta,mohla jsem se zařídit jinak.Jsem důchodkyně a nemám na to abych kupovala další dárky.Díky Vám budu mít pokažené Vánoce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.12.2018 18:02, před 6 lety

Dobrý den,

doba dodání je uvedena na stránce každého produktu, dále v košíku a také ve shrnutí objednávky, které Vám bylo zasláno po vytvoření objednávky. Informace k době dodání lze také najít v našich obchodních podmínkách, se kterými jste uzavřením objednávky souhlasila.

Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.12.2018 20:12, před 6 lety


Věra Vopelková

Pokud by tomu tak bylo,zboží bych si neobjednala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.12.2018 20:12, před 6 lety


Věra Vopelková

Pokud by tomu tak bylo,zboží bych si neobjednala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.12.2018 18:09, před 6 lety

Dobrý den,

doba dodání je skutečně uvedena na stránce každého produktu vedle skladové dostupnosti, viz zaslaná příloha. Informace k době dodání lze také najít v našich obchodních podmínkách, se kterými jste uzavřením objednávky souhlasila.

Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.12.2018 12:36, před 6 lety


Věra Vopelková

Hodnocení:

Komentář: objednala jsem si zboží u více společností,všude byla vstřícnost a ochota ale s tímhle jednáním jsem se ještě nesetkala.Děkuji