Společnost


Šrubař Michal

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2855Problém s kvalitou, vrácením do 14 dnů a reklamací

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 18 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2014, před 11 lety

Cuilë Pityonrya

Znění stížnosti

Koupila jsem přes internet boty, které mi ale po pár minutách vyzkoušení nevyhovovaly. Domluvila jsem se na vrácení peněz po zaslání bot. Pak mi bylo napsáno, že boty jsou poškozené na podrážce, a peníze mi vráceny nebudou, ale zašlou mi zpět boty po další úhradě poštovného. Reklamovala jsem tedy poškození podrážky (když nastalo za pár minut používání, k čemu by mi takové boty byly?). Reklamace mi nebyla uznána: "Vyjádření k reklamaci ze dne 15.3.2014. Po shlédnutí a řádném posouzení reklamace je tato označena za NEOPRÁVNĚNOU, z tohoto důvodu: Tato módní obuv nevykazuje žádnou vadu v rozporu s kupní smlouvou (vada materiálu), jež by činila odpovědným výrobce (dodavatele) obuvi. Sešlapání podrážky nebo podešve nepatří k vadám, které je možné reklamovat, jedná se o opotřebení výrobku, s nímž se při běžném užívání počítá. Tuto skutečnost nelze zaměnit s reklamovanou vadou (článek 8/2002) vydaný Českou obuvnickou asociací ve Zlíně. Naše rozhodnutí vyplývá z reklamačního řádu, sborníku pravidel pro jednotlivé řešení reklamací obuvi vydaný Českou obuvnickou asociací se sídlem ve Zlíne, a je v souladu s občanským zákoníkem i zákonem o ochraně spotřebitele. Toto rozhodnutí je KONEČNÉ.". Přišla jsem tedy o peníze za boty, poštovné a nemám nic.


Produkt

model: Černé baleríny s mašlí a kamínkem velikost: 40


Požadované řešení

Chci vrátit peníze - jelikož boty nesplňují funkci obuvi. Což se projevilo po pár minutách používání. Kvalita produktu je pochybná a řešení firmy se zdá též.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2014 09:33, před 11 lety

Odstoupení od smlouvy při uzavření smlouvy prostřednictvím komunikace na dálku nelze odmítnout z jiného důvodu než na základě zákonem uvedených výjimek. Pouze v případě, že by se výrobek jevil jako neúměrně používaný, má prodejce nárok na náhradu škody - nikoli na odmítnutí odstoupení od kupní smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 14:23, před 10 lety

Pan Michal Šrubař byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.