Společnost


Pavelka Martin

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2856Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 18 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2014, před 11 lety

Miroslav Stýskal

Znění stížnosti

Koupě navigace přes internet v hodnotě 5000 kč pro kamiony.GPS navigace,Truck,Tir-balíček map 18.10.2013.2.1.2014,první rekl.uznaná.Vadný GPS přijímač,vyměněn.Nebyla však nainstalována doživotní aktualizace map.Bylo mi doporučeno nainstalovat sám.Navigace stále není funkční.Půjčil jsem si na osob.auta,ta je v pořádku.Je to NAVIGON.Zatím jezdím s touto,jinou možnost nemám.Druhá reklamace.3.3.2014.Neuznána.Navigace ani po zadání souřadnic nenaviguje do ulic,naviguje o 3-4 ulice dále,na kruháči bych mohl jezdit stále dokola,neukazuje výšku mostu pod kterou se kamoin může vejít,což je dosti podstatná chyba,nemluví.Bohužel nesplňuje funkci,kterou by měla.Jako řidič MKD jezdím po celé EU a potřebuji nutně GPS ke svému povolání.Poslali mi ji zpátky,že se jim vada na dílně neprojevila.Bylo by potřeba vyzkoušet na kamionu.Nabídka jiné s dopl.,ale nepřijímám.Nemám už u této firmy důvěru.Rekl.protokol,který mi přišel udali jako závadu:Ztráta signálu,ale já udával závadu,kterou popisuji výše.


Produkt

GPS navigace,Truck,Tir-Balíček map


Požadované řešení

Rád bych,aby tato GPS fungovala plně tak,jak má.Pokud by to nebylo možné,chtěl bych vrátit peníze.Šetřil jsem na ni nějaký ten rok.Je to pro mou rodinu dost peněz,kterých nemáme na zbyt.Děkuji pokud možno za kladné vyřízení.Stýskal M.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2014 16:00, před 11 lety

V tomto případě doporučujeme dohodnout se s prodejcem, že bude závada natočena na video či zaznamenána jiným způsobem. Na základě tohoto prokázání vady by mělo dojít k vyřízení reklamace nebo odůvodnění, co vadu způsobuje.
Pokud by prodejce na tuto variantu nepřistoupil, bylo by nutné nechat výrobek posoudit soudním znalcem. V případě, že by následně byla vada takto prokázána, má kupující nárok nejen na řádné vyřízení reklamace, ale i na proplacení nákladů souvisejících s pořízením znaleckého posudku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 14:28, před 10 lety

Pan Pavelka Martin byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít. Případný spor tedy může být řešen pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.