Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#28561Stížnost na neoznámení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2018, před 6 lety

Olga Pelnářová

Znění stížnosti

Dobrý den. Objednala jsem si zboží v zahraničí. Poněvadž dodací lhůta již byla překročena, napsala jsem na firmu,kdy zásilku dostanu. V odpovědi jsem zjistila, že balíček došel 13.11.2018 na Depo 072 Plzeň. Dodán měl být na mou adresu 14.11.2018, ale nebyla jsem doma. Tak byl předán na poštu 23 Plzeň a 30.11.2018 odeslán na SPU Plzeň 02 a 3.12.2018 odeslán zpět do Prahy. Moje stížnost je v tom, že o balíčku jsem nebyla zaměstnancem informována. Nedostala jsem oznámení, že mi nemohl být doručen a nedostala jsem ani opakovanou výzvu. Jednalo se o balíček LB421312557BE. Znovu jsem psala mail, kde bylo zboží objednáno. Napsali mi, že mohou zboží poslat opět, ale znovu zaplatím platbu, předpokládám, že poštovné. Byly to dárky k Vánocům. Což už samozřejmě nebudou. RNDr. Olga Pelnářová


Produkt

balíček s ciziny LB421312557BE


Požadované řešení

Zaplatit úhradu, bude - li balíček poslán ještě jednou, potrestat peněžitou pokutou zaměstnance, protože neplní své povinnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2018 13:50, před 6 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.