Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Odesláno z mého Redmi 4A Dobrý den už po druhé u Vaší firmy se mě stalo,že mne dorazila zpráva ,že zásilka bude doručena od -do ...
Nikdy tak nebylo v té napsané době a nikdo mne ani nezavolal, proč tak není.Poté když jsem zavola, kurýr oznámil že toho má hodně a že si mám proto,jestli to chci ,dojet ke Kauflandu.Po druhé mě oznámil že mne to nechává někde v nějaké zásilkové službě...A ještě u obou případů po mě chtěl vědět za kolik je balíček a co vněm je. Jelikož jsou to dárky ,tak moc děkuji že už není nikdo překvapen.Mám je díky Vašim zaměstnancům zkažené ..Vás už nikdy
Nevím jak jde napravit být pod stromečkem překvapen... Poraďte...Byla bych ráda
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelkou odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudní řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.