Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Objednal jsem si zboží na portálu WISH, kde jsem si připlatil cca 280kč za dodání do týdne. Dodavatel použil dopravce DHL Německo, kterému zásilku předal 30.11. DHL celkem pružně dodalo zboží do PPL Depo 10 na Praze 5. Řidič, který měl zásilku předat mě nekontaktoval, ani když se mu zásilku nepodařilo doručit. Na adrese je celý den někdo a zvonek funguje. Dopravce samozřejmě dvakrát nikoho nezastihl a na lince PPL na kterou jsem se složitě proklikal po poslechnutí dlouhosáhlích nedůležitých informací, kde mě přivítala jakási paní Navrátilová, která mi odmítla říci celé jméno i po tom co si mě důkladně prověřila a dala pouze informaci, že mi zásilku už nedoručí a že si jí mám vyzvednout na Depu. Když jsem jí sdělil, že jsem si zaplatil rychlé dodání, tak mi dala email info@ppl.cz, kde si mohu stěžovat(což jsem učinil). Mohu říci, že takovou aroganci dnes nezažijete ani na sociálce, nebo finančním úřadu. Doporučuji všem od společnosti PPL odejít, aby trochu zažili bídu a lépe se chovali k zákazníkům.
Zásilka balík
Majitel firmy PPL by měl jít lepším příkladem svým zaměstnancům, kteří by měli mít větší zájem adresátovi zásilku doručit co nejdříve.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.