Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Prosím o pomoc, mám zakoupené 4 vstupenky na Delfíni v Praze, ale akce byla zrušena. Při žádosti o vrácení peněz za vstupenky jsem podle pokynů společnosti všechny potřebné informace vyplnila a odeslala doporučeně. Dodnes jsem peníze neobdržela. Na telefoní čísla se nedovoláte a na dotaz e-mailem ohledně mé žádosti, přijde vždy odpověď - Dobrý den, velice se omlouváme za vzniklé komplikace. Vaše žádost bude vyřízena v nejbližším možném termínu.
S pozdravem,
Markéta Drofová
Project Manager
Československé cirkusy a varieté, a.s.
Mezibranská 1579/4
110 00 Praha 1
Takto se ptám už přes půl roku a pořád dokola stejná odpověď.
Prosím o pomoc, nevím kam se obrátit.
Děkuji Čápová
vytištěné vstupenky
Vrácení peněz.
|
Tweet |
V případě, že byla již uhrazena cena vstupného na akci, která se nekoná a nebyl pro zákazníka stanoven žádný přijatelný náhradní termín, má zákazník nárok na vrácení všech uhrazených finančních částek.
Společnost Československé cirkusy a varieté a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
Dále také spotřebitelům doporučujeme sledovat insolvenční rejstřík (https://isir.justice.cz/isir/common/index.do). Již jednou byl na společnost podán insolvenční návrh spojený s návrhem na prohlášení konkursu. Toto řízení ale bylo zastaveno. V případě, že bude návrh podán znovu, je žádoucí svou pohledávku přihlásit do insolvenčního řízení.