Počet nahlášených stížností: | 120 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
I přes písemnou odpověď, že otec zemřel, zasílají ve dvojím vyhotovení, stále dokola, oficiální kupón pro předání ceny exkluzívnímu adresátovi.
Telefonický ani emailový kontakt není nikde uveden, takže nemožno jinak řešit.
Zasílání kupónü pro předání ceny s objednávkou
Zajistit, aby firma byla postižena za psychickou újmu pozůstalým, když používá své obchodní praktiky na člověka, který je prokazatelně po smrti, i přes to, že o tom byla v odpovědi písemně uvědomněna.
|
Tweet |
Pokud podnikatel ani po výzvě dědiců neodstranil osobní údaje zůstavitele ze své databáze a stále tyto údaje zpracovává, je vhodné podat podnět k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.