Společnost


www.vipdite.cz

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28586Nedodané zboží, z karty strhlá vyšší částka než byla objednávka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2018, před 6 lety

Josef Mozgva

Znění stížnosti

V červnu 2018 jsem si objednal u tohoto internetového obchodu plavky v ceně a i s dopravou (310 Kč) celková částka činila 1.139,94 Kč. Při platbě kartou on-line mi bylo z účtu strhnuto 1.351,71 Kč. Na uvedený e-mail jsem napsal dotaz, aby mi vysvětlili tento rozdíl, ale nikdo se neozval. Poté jsem si e-shop ověřil u dTestu, kde je držiteli domény několik osob z Číny. Doménu si zaregistrovali 8. 4. 2018 a její expirace je za rok, tedy 8. 4. 2019. Znovu jsem na uvedený e-mail napsal a oslovil tyto lidi jménem a napsal anglicky, že pokud mi nepřijde zboží, předám toto Policii ČR. Asi za 2 měsíce přišel malý balíček s dvěma tričky velikostí panenky v ceně cca 50 Kč. Na internetu jsem našel i nabídku na prodej této domény ze dne 1. 6. 2017 - https://webtrh.cz/379208-prodej-eshopu-detskym-oblecenim-vip. Toto jsem nebyl hlásit na Policii, protože by to pro ně bylo málo peněz a byla to moje hloupost, že jsem si internetový obchod neověřil před nákupem.

Josef Mozgva


Produkt

prášek PlkMSUnL (PlkMSUnL) = 374.20 Kč size L 1 x nejprodávanějších produktů Speedo dámské plavky navy neon modrý vIB4MEZ8 (vIB4MEZ8) = 455.74 Kč size XL ------------------------------------------------------ Mezisoučet: 829.94 Kč Dopravné/balné - paušální poplatek (Velikost poplatku za dopravu/balné): 310.00 Kč Celková cena: 1139.94 Kč (zkopírováno z e-mailu)


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz. Pokud budou i jiní podvedení, tak hromadná žaloba a trest pro darebáky z Číny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2018 10:18, před 6 lety

Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webovém odkazu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterých funguje e-shop a další informace, jež mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.

Má-li spotřebitel podezření, že se jedná o podvodný e-shop, může se obrátit na Českou obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 16:24, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.