Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, založil jsem si účet u firmy Interdate S.A., která provozuje portál c-date. Firma je opravdu založená na tom velmi nepoctivě získávat peníze díky skryté poznámce, že se zkušební členství automaticky prodlužuje o dalších 6 měsíců a bohužel prodloužení není za cenu za kterou lákají na vyzkoušení tj. 180Kč na měsíc, ale za 399Kč na měsíc s platbou na 6 měsíců dopředu, takže Vám strhnou 2394Kč z účtu, protože jste si nepřečetli drobným písmem, že i když je to na zkoušku, tak potom zaplatíte automaticky mnohem více.
Takže bych řekl, že 99% těch, kteří si u nich účet udělali, to stálo minimálně 180+2394=2574Kč a na tom je založeno jejich podnikání. Nejsou to kvalitní služby ani vstřícnost k zákazníkům, ale je to založené na nepozornosti a dle všech příspěvků na internetu jim to velmi dobře funguje.
Když už jsme ale této firmě všichni takto naletěli a na některé, jak jsem četl, posílají i vymáhací agenturu, tak bych rád, aby zde společnost jasně odpověděla jak je možné VIP smlouvu - členství vypovědět. Ve všeobecných podmínkách uvádí písemnou formou a FAX (faxové číslo mi nefungovalo - mohou zde uvést i pro ostatní funkční faxové číslo pro CZ zákazníky?).
Připouští společnost využití i podání mailem na service@c-date.cz? Čekám, jak společnost zareaguje a za jak dlouho. Chci definitivně zrušit členství, netrvám na navrácení peněz, ale už nehodlám nic dalšího platit, když Vaši službu nevyužívám.
Doufám, že se to okamžitě vyřeší.
Chci zrušit své členství jinou formou, než faxem a poštou.
Mohu Vám zaslat samostatný e-mail či vyplněný formulář, jakožto přílohu k e-mailu.
Nechci nadále automaticky obnovovat své členství, nechci nic dalšího platit.
Také požaduji objasnění mých práv.
Prosím o vyřešení tohoto problému.
Děkuji.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Duplikat stiznosti 28591