Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 11.10.2018 jsem objednal přes internet na stránkách www.bydlíme.eu dveře v částce 4212,- které jsem obratem uhradil přes účet. Zboží nebylo do dnešního dne dodáno.
Internetové stránky jsou odpojeny, žádný telefon nikdo nezvedá nebo je odpojen.
Hledání firmy dle uváděných informacích a dokladů IČO a DIČ je neplatné.
Viz výpis z internetu:
EP TRADING S.R.O.
BYDLÍME.EU
Chválkovická 151/82, Olomouc 779 00
Email: olomouc@bydlime.eu
Telefon: +420 588 880 505
Web: http://www.bydlime.eu
IČ: 46003380DIČ: CZ683876817 Okres: OlomoucStát: Česká republikaPrávní forma: společnost s r. o.Počet zaměstnanců: 6 - 25 zaměstnancůObrat: nad 100 000 tis. KčKontaktní osoba: Jiří Jemelka
Pokud je řešení, tak vrácení úhrady.
Však dle mého úsudku se bude jednat o podvod a řešením bude pouze hromadné trestní oznámení.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt ze Slovenska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.