Společnost


AKCENT 2000, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28595Změna ceny při zpracování objednávky zakázkového zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2018, před 6 lety

Jakub Křikala

Znění stížnosti

Objednali jsme si u této společnosti stůl a židle v celkové výši 14126,- tatkéž jsme zaplatili 30% zálohu na výrobu.
V objednávce byly tedy židle:
Židle Marzia Moření Wenge Látka: Madras white 55, 4ks,1715Kč/ks, 6860Kč.
Těsně před dodáním zboží výrobce začal tvrdit, že si spletl cenu:
"Dnes nám výroba dodala židle Marzia. Bohužel došlo k chybnému zobrazení
cen na naší stránce, kdy byl nahraný nesprávný vzorník u židle.

Židle Marzia http://www.ketyban.cz/7360-zidle-marzia/( za cenu 1715 Kč
je nabízena pouze ve dvou látkách kaira beige a kaira brown. V látce
Madras white 55 je poté cena 2532 Kč. Z důvodu, že jsme si vědomi, že k
pochybení došlo na naších stránkách, můžeme Vám nabídnout 1 ks židle
Marzia wenge/madras white 55 za 2100 Kč (za cenu 1715 Kč je toto zboží
neprodejné).

Prosím o zprávu, zda Vám můžeme zboží doručit za těchto podmínek.

Stůl Rio očekáváme do konce týdne. Poté bychom mohli expedovat."


S touto cenou jsme nesouhlasili a chtěli jsme na základě podezřelé manipulace s cenou, odstoupit od smlouvy, což jsme jim napsali jako odpověď na jejich nabídku zvýšení ceny.

Ale najednou se zboží za tuto cenu stalo prodejným a po tom, co jsem požádal o odstoupení od smlouvy mi napsali:
"celou situaci jsme řešila ještě s vedením a po konzultaci bychom Vám židle zaslali za původní cenu 1715 Kč/ks.

Jakmile bychom měli objednávku kompletní, kontaktovala by Vás kolegyně, aby se s Vámi domluvila na termínu dodání.
"

Načež jsem ujištěn o tom, že zboží od této firmy již nechci.


Produkt

Židle Marzia Moření:: Wenge Látka: Madras white 55


Požadované řešení

Zrušení objednávky a vrácení zálohy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2018 10:52, před 6 lety

Mezi subjekty byla uzavřena kupní smlouva, ze které stranám vznikají práva a povinnosti. Povinností prodávající je zboží dodat. Vzniklou smlouvu lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů. Jako zákonný důvod připadá pouze následná nemožnost plnění, kdy se dluh stane nesplnitelným až po vzniku závazku (např. zboží se přestalo vyrábět). Ovšem musí se jednat o objektivní stav. Plnění není nemožné, lze-li dluh splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době.

V případě, že je uveřejněna nabídka na internetových stránkách, je jejím přijetím smlouva uzavřena. V případě, že se prodávajícímu zvýší náklady na obstarání zboží, nemůže to jít k tíži spotřebitele, který smlouvu uzavřel v dobré víře, nemohl tedy chybu prodejce předpokládat. Jakmile je smlouva jednou uzavřena jsou strany povinny plnit podle smlouvy řádně a včas.

Pouze v případech, kdy by došlo ke zjevné administrativní chybě, že spotřebitel nemohl v dobré víře předpokládat, že by byl výrobek za uvedenou cenu skutečně prodán, může prodávající odůvodněně spotřebitele informovat o správné výši kupní ceny. Z popisu stížnosti však uvedené nevyplývá.

Pokud bylo zboží upravováno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, nemá spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. To, zda se v daném případě jedná o uvedenou zákonnou výjimku, kdy nelze od smlouvy odstoupit, by mohl posoudit jedině soud (zboží bylo vyrobeno na zakázku spotřebitele, nicméně se jednalo o zboží vybrané z katalogu a z popisu stížnosti nevyplývá, že by bylo nějak speciálně upraveno na přání spotřebitele - toto zboží je dále možné prodat).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2019 13:22, před 6 lety

Společnost nás telefonicky kontaktovala s následujícími informacemi:

Spotřebiteli byla nabídnuta dodávka zboží za původně uvedenou cenu, která byla nižší z důvodu administrativní chyby. Spotřebitel tuto nabídku neakceptoval a od smlouvy odstoupil, načež mu byly ze strany společnosti vráceny peníze. Vztahy mezi stranami tedy již jsou vypořádány.

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele a žádáme ho o potvrzení informací a uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2019 06:33, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2019 05:10, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.