Společnost


Fontisol perfect style s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2860Neumožnění odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

28 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2014, před 11 lety

Petr Pospíšil

Znění stížnosti

Dne 13.11.2013 jsem se s manželem zúčastnila akce v Kolíně, kterou vedl pan Pavel Hrabovský. Předváděny byly výrobky fy AML. Domů jsme si odvezli 3 hrnce na pomalé vaření a sadu titanových nožů. Ještě ten den jsme si uvědomili, jakou jsme udělali hloupost. Druhý den jsem zavolala do firmy s tím, že chceme odstoupit od smlouvy. Údajně vedoucí p. Hakl byl vstřícný, prý není problém, vše hned zadal do počítače. Pak bylo několik termínů kdy si měli přijet pro zboží a nikdy nic. Zaslaný dopis se vrátil, pí. Beníčková do telefonu stále slibovala další termíny, a nic. Tak jsem poslala 2 maily a žádná odpověď. Teď už ani ten telefon nikdo nebere.


Produkt

3x slow cooker, 1x sada titanových nožů


Požadované řešení

Rádi bychom, aby se konečně někdo ozval a navrhl řešení. Takhle nemáme ani peníze, ani nepoužíváme zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2014 13:40, před 11 lety

V případě, že je od smlouvy odstoupeno ve lhůtě 14 dnů od jejího uzavření, má kupující nárok, aby mu byly uhrazené finanční částky vráceny do 30 dnů od odstoupení dle § 57 občanského zákoníku. V případě, že nebyl dopis převzat, považuje se i tak odstoupení za platné od prvního dne , kdy jej společnost převzít mohla.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2014 14:04, před 11 lety

Bohužel společnost nebylo možné kontaktovat. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Bohužel dle obsahu podaných stížností je největším problémem komunikace subjektu se zákazníky. Spotřebitelé mají možnost domáhat se vůči společnosti svých nároků soudní cestou. Ale ani tak není zaručeno, že své peníze dostanou zpět.
Z výše uvedených důvodů doporučujeme podat trestní oznámení pro trestný čin poškozování spotřebitele dle § 253 trestního zákoníku. Zároveň doporučujeme podat na společnost podnět živnostenskému úřadu pro porušení povinnosti zdržovat se na adresách uvedených v živnostenském rejstříku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.