Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 16.11.2018, sem společnosti poslala doporučenej dopis,o zrušení smlouvy, na elektřinu a plyn,ve sledování zásilek maj ,že je v úschově do 4.12.2018, zásilka zatím nevyzvednutá, tak nevým,jestli ta společnost vůbec existuje
není mi jasné, co mám pro to víc udělat, když dělaj mrtvého brouka
|
Tweet |
Podle § 573 občanského zákoníku platí vyvratitelná právní domněnka, že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty prokazující, že smlouvu zrušila (např. podací lístek, na kterém bude uvedená adresa společnosti, kopii výpovědi, atd.), a to minimálně po dobu 3 let ode dne, kdy došlo ke zrušení smlouvy a k přechodu k jinému dodavateli plynu a elektřiny.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.