Společnost


CENTROPOL ENERGY, a.s.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28600Zrušení smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2018, před 6 lety

Ľuba Komarkova

Znění stížnosti

dne 16.11.2018, sem společnosti poslala doporučenej dopis,o zrušení smlouvy, na elektřinu a plyn,ve sledování zásilek maj ,že je v úschově do 4.12.2018, zásilka zatím nevyzvednutá, tak nevým,jestli ta společnost vůbec existuje


Požadované řešení

není mi jasné, co mám pro to víc udělat, když dělaj mrtvého brouka


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2018 11:13, před 6 lety

Podle § 573 občanského zákoníku platí vyvratitelná právní domněnka, že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty prokazující, že smlouvu zrušila (např. podací lístek, na kterém bude uvedená adresa společnosti, kopii výpovědi, atd.), a to minimálně po dobu 3 let ode dne, kdy došlo ke zrušení smlouvy a k přechodu k jinému dodavateli plynu a elektřiny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 14:13, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.