Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#28602Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2018, před 6 lety

Tereza Macháčková

Znění stížnosti

Dobrý den, celý týden jsem čekala na zásilku č.41151287272. Odesílatel balíku mi sdělil, že zásilka byla doručena 4.12.2018. Bohužel se mi ale nikdo z ppl neozval, tak jsem kontaktovala zákaznickou linku a tam mi bylo řečeno, že jste mou již zaplacenou zásilku předali úplně někomu jinému a z jiné firmy, než bylo uvedeno na zásilce. Adresa je sice totožná, ale jedná se o úplně jinou firmu a budovu. O pánovi jemuž byla zásilka předána jsem nikdy neslyšela a neznám ho stejně tak onu firmu. Musela jsem si sama najít kontakt na firmu kam jste balík doručili a složitě balík hledat a stále není jisté, že balík dostanu.


Požadované řešení

Vysvětlení jak je možné že předáte zaplacený balík někomu jinému z jiné firmy. Uhrazení nákladů na dopravu za vzniklé škody a ztrátu času.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2018 12:07, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 10:44, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.