Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, celý týden jsem čekala na zásilku č.41151287272. Odesílatel balíku mi sdělil, že zásilka byla doručena 4.12.2018. Bohužel se mi ale nikdo z ppl neozval, tak jsem kontaktovala zákaznickou linku a tam mi bylo řečeno, že jste mou již zaplacenou zásilku předali úplně někomu jinému a z jiné firmy, než bylo uvedeno na zásilce. Adresa je sice totožná, ale jedná se o úplně jinou firmu a budovu. O pánovi jemuž byla zásilka předána jsem nikdy neslyšela a neznám ho stejně tak onu firmu. Musela jsem si sama najít kontakt na firmu kam jste balík doručili a složitě balík hledat a stále není jisté, že balík dostanu.
Vysvětlení jak je možné že předáte zaplacený balík někomu jinému z jiné firmy. Uhrazení nákladů na dopravu za vzniklé škody a ztrátu času.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.