Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Už více než měsíc při každodenním dojíždění do školy je stav prvních tříd v osobních vlacích ČD dosti popuzující. Platím si první třídu proto, abych měla něco navíc, ale připadá mi, že cestující 2. třídy jsou na tom mnohdy lépe než my. Toalety jsou věčně znepřístupněné nebo zamknuté, v celém prostoru smrdí močí a o čistotě sedaček ani nemluvím. Za stejné, ne-li menší peníze bývá také wi-fi přístup k internetu, ale to bychom chtěli moc.
Osobní vozy (Elephant) ve směru Návsí - Ostrava i opačným směrem, téměř ve všech časech. Nefunkční toalety v první třídě. Nedostatečně uklizeno, špinavé sedačky.
Co nejrychleji napravit situaci tak, aby náležitě odpovídala svému finančnímu ohodnocení. Platíme si za nadstandart, ale nedostáváme jej.
|
Tweet |
Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/
Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.