Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28605Nenáležitý komfort v 1. třídě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2018, před 6 lety

Zuzana Lipowská

Znění stížnosti

Už více než měsíc při každodenním dojíždění do školy je stav prvních tříd v osobních vlacích ČD dosti popuzující. Platím si první třídu proto, abych měla něco navíc, ale připadá mi, že cestující 2. třídy jsou na tom mnohdy lépe než my. Toalety jsou věčně znepřístupněné nebo zamknuté, v celém prostoru smrdí močí a o čistotě sedaček ani nemluvím. Za stejné, ne-li menší peníze bývá také wi-fi přístup k internetu, ale to bychom chtěli moc.


Produkt

Osobní vozy (Elephant) ve směru Návsí - Ostrava i opačným směrem, téměř ve všech časech. Nefunkční toalety v první třídě. Nedostatečně uklizeno, špinavé sedačky.


Požadované řešení

Co nejrychleji napravit situaci tak, aby náležitě odpovídala svému finančnímu ohodnocení. Platíme si za nadstandart, ale nedostáváme jej.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2018 11:56, před 6 lety

Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/

Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 12:49, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.