Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupila jsem si od firmy Elkan Group s.r.o. šaty (resp. z jejich eshopu skvelesaty.cz přes portál Glami.cz). Došly mi úplně jiné, než jsem si objednala, a tak jsem se rozhodla pro odstup od kupní smlouvy. 14ti-denní lhůtu jsem dodržela, šaty odeslala i s dokumentem o odstoupení od k.s. Ani po dvou týdnech mi však nedošlo žádné potvrzení, že by firma šaty přijala, a tak jsem se rozhodla je kontaktovat - mailem, jestli šaty došly nebo ne a jaký bude následující postup (poslala jsem to pro jistotu na oba jejich uveřejněné maily). Nikdo mi však neodpověděl. Proto jsem se rozhodla kontaktovat je znovu, tentokrát telefonicky, ale v telefonu se ozvalo jen to, že volané číslo neexistuje nebo že je nedostupné. Asi 3 dny před skončením 30ti-denní lhůty na vrácení peněz, jsem se rozhodla napsat poslední mail, již trochu radikálnější a konečně jsem dostala odpověď. Avšak ne zrovna moc potěšující. Odpověděli mi, že mají exekuci na účet a že mi peníze vrátí potom. Tak jsem jim hned odpověděla, na kdy to "potom" asi tak vidí, ale odpověď jsem už samozřejmě nedostala.
157-3 Šaty Numoco Marta s krajkou - vínové; Kód: NUMO-983-M, cena 899,10 Kč; č. obj. 2018003919; objednávka ze dne 21.10.2018
Vrácení peněz na účet
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.