Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
Objednal jsem si 2 vstupenky (vedle sebe) na vystoupení Jethro Tull 2019 v Praze 24.3., Kongresový sál Praha. Dostal jsem levnější vstupenky, než jsem si původně objednal, původní stály kolem 2500 Kč po jedné, ale zato jsem za obdržené 2 vstupenky v ceně po 1590 Kč zaplatil přes 7000 Kč, přesně 7066 Kč!
Z tohoto důvodu to považuji za velmi nestandardní jednání a zvažuji další kroky a jak to vypadá dle recenzí nejsem jediný, kdo je či byl nemile překvapený. Vstupenky jsem objednával přes jejich internetový portál https://www.viagogo.com/cz, resp. https://www.viagogo.com/cz/Concert-Tickets/Rock-and-Pop/Jethro-Tull-Tickets. Objednávka byla učiněna 25.11.2018. Příště proto pravděpodobně použiji již dříve osvědčený Ticketportal.cz.
Vstupenky Jethro Tull Praha 24.3.2019, Kongresový sál Praha, Sektor Parter vlevo, Vchod F, Řada 26, Sedadlo 24 a 25.
Vrátit neoprávněně inkasovaný rozdíl peněz. Číslo mého účtu je 877607001/5500.
|
Tweet |
Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Prodávajícím tedy nemusí být vždy podnikatel. Není-li prodávajícím podnikatel, na smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se nepoužijí ustanovení na ochranu spotřebitele.
Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími. České právo nezakazuje přeprodej vstupenek na kulturní a sportovní akce za vyšší cenu, než která je na vstupence uvedena. Pouze v případech, kdy by byla nová cena v hrubém nepoměru k ceně původní, mohl by zákazník požadovat zrušení smlouvy a navrácení peněžních prostředků, neboť by se jednalo o neúměrné zkrácení. Co by se však v konkrétním případě považovalo za hrubý nepoměr by mohl posoudit jedině soud.
Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.