Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#28614Internet padá zhruba co 2 minuty

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

27 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2018, před 6 lety

Jan Slovi

Znění stížnosti

Zdravím, mám internet od UPC, protože v místě mého bydliště jiný poskytovatel není. Mám s nimi už jednu příšernou zkušenost, ale říkal jsem si, že to snad bude jiné, a samozřejmě je to ten samý hnus. Věc jsem řešil s technikem, který mi poradil něco nastavit na routeru a to věc snad jen zhoršilo.

Doufám že brzy krachnou, nebo je sežere anti monopolní úřad, nebo vyhodí vedení a najmou lidi, kteří ví co dělají.


Požadované řešení

Ideální by bylo kdyby jejich technik sem přišel a mrknul se na to, do toho se jim ale moc nechce hádám. Router který tady je pamatuje snad ještě 90ky, takže nový by byl taky na místě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2018 10:13, před 6 lety

Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.12.2018 11:41, před 6 lety

Dobrý den, bohužel se nám klienta podle jména nepodařilo dohledat, prosíme ho o číslo smlouvy nebo jiný identifikační údaj k jeho smlouvě. Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.12.2018 11:44, před 6 lety


Jan Slovi

Hezký den, smlouva je na jméno David Šnobl, kterému byt patří.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.1.2019 16:19, před 6 lety

Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) stížnost klienta velmi důkladně prověřila. Klient požádal o výměnu modemu již v červenci roku 2018. Objednávku výměny ale sám následně bez udání důvodu zrušil, takže u něj zůstalo původní staré zařízení. Společnost UPC poté dne 30. 11. 2018 evidovala ze strany klienta kontakt kvůli výpadkům – klientské centrum neoslovil přímo klient, ale jeho nájemník, který neznal plné identifikační údaje. Nájemníkovi byl doporučen restart modemu, kontrola koaxiálního kabelu a opětovný kontakt klientského centra s plnou mocí, případně kontaktování klientského centra přímo klientem.

Klientské centrum bylo kontaktováno znovu 3. 12. 2018 kvůli nefunkčnímu wifi připojení, klient byl přepojen na HelpDesk a zde došlo k úpravě wifi. Další kontakt ze strany klienta společnost UPC neevidovala a neměla důvod se domnívat, že technický problém stále přetrvává.

Na základě zveřejněné stížnosti na dTestu byl klient kontaktován kolegy z technického oddělení, kteří s ním domluvili servisní opravu s technikem a došlo k výměně modemu. Dne 12. 12. 2018 bylo s klientem ověřeno, že vše již funguje v pořádku. Klientovi byla následně odúčtována vadně poskytnutá služba internetu a pronájmu wifi modemu za období mezi 30. 11. 2018 a 12. 12. 2018. Provedené odúčtování bude zohledněno ve vyúčtování za leden 2019, klient byl o řešení situace informován. Společnost UPC věří, že se klientovu stížnost podařilo vyřešit k jeho plné spokojenosti a že je nyní již se službami společnosti spokojený.

V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.1.2019 10:36, před 6 lety


Jan Slovi

Hodnocení: