Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Došlo ke zrušení dočasného účtu i přesto, že jsem splnil všechny požadavky pro převedení na trvalý účet dle zaslaného emailu.
Po dotazu (chat, telefonát) jak je to možné mi bylo oznámeno, že mají 5dní na ověření zaslaných podkladů, což ale v e-mailu nebylo uvedeno. Byla tam uvedena možnost nahrání potřebných dokumentů online, což jsem vzhledem k rychlosti i provedl a účet byl označen jako trvalý. Až po zrušení účtu mi bylo oznámeno, že jsem měl účet ověřit na pobočce nebo přes bankovnictví (přes bankovnictví funguje jen u pár bank a účet jsem si založil, abych nemusel na pobočku a čekat ve frontách). Tedy vinou špatných informací (které jsou i dle Sazky v rozporu s jejich podmínkami) jsem přišel o peníze a vsazenou sportku. Účet nechtějí obnovit - prý to nelze což beru jako špatný vtip. Pokud někdo udělá chybu, mělo by být v jeho zájmu aby mohl chybu napravit a mít vše zálohované.
Obnovení účtu nebo vrácení prostředků které na účtu byly (801kč) a přijmout opatření, aby nemohlo v bodoucnu již dojít k okrádání zákazníků
|
Tweet |
Podle § 80 zákona o hazardních hrách může být dočasné uživatelské konto aktivní nejdéle 30 dní. Z dočasného uživatelského konta nelze vybírat vložené vklady nebo výhry. Nedojde-li během uvedené doby k registraci účastníka hazardní hry, dojde ke zrušení dočasného účtu a provozovatel je povinen vrátit účastníkovi hazardní hry nevyčerpaný vklad (nikoli výhry) nejpozději do 7 dnů ode dne zrušení jeho dočasného uživatelského konta.
Pokud společnost poskytla spotřebitelovi nesprávné informace a způsobila mu tím tak škodu, mohl by spotřebitel žádat náhradu této škody. V takovém případě by ale musel prokázat, že společnost porušila některou ze svých povinností a že mu tím byla způsobena škoda.
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, měl by uplatnit reklamaci. Formulář pro podání reklamací je dostupný na webové adrese https://www.sazka.cz/centrum-podpory/reklamace.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.