Společnost


SAZKA a.s.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#28615Zrušení herního účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2018, před 6 lety

Jaroslav Klimeš

Znění stížnosti

Došlo ke zrušení dočasného účtu i přesto, že jsem splnil všechny požadavky pro převedení na trvalý účet dle zaslaného emailu.
Po dotazu (chat, telefonát) jak je to možné mi bylo oznámeno, že mají 5dní na ověření zaslaných podkladů, což ale v e-mailu nebylo uvedeno. Byla tam uvedena možnost nahrání potřebných dokumentů online, což jsem vzhledem k rychlosti i provedl a účet byl označen jako trvalý. Až po zrušení účtu mi bylo oznámeno, že jsem měl účet ověřit na pobočce nebo přes bankovnictví (přes bankovnictví funguje jen u pár bank a účet jsem si založil, abych nemusel na pobočku a čekat ve frontách). Tedy vinou špatných informací (které jsou i dle Sazky v rozporu s jejich podmínkami) jsem přišel o peníze a vsazenou sportku. Účet nechtějí obnovit - prý to nelze což beru jako špatný vtip. Pokud někdo udělá chybu, mělo by být v jeho zájmu aby mohl chybu napravit a mít vše zálohované.


Požadované řešení

Obnovení účtu nebo vrácení prostředků které na účtu byly (801kč) a přijmout opatření, aby nemohlo v bodoucnu již dojít k okrádání zákazníků


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2018 12:11, před 6 lety

Podle § 80 zákona o hazardních hrách může být dočasné uživatelské konto aktivní nejdéle 30 dní. Z dočasného uživatelského konta nelze vybírat vložené vklady nebo výhry. Nedojde-li během uvedené doby k registraci účastníka hazardní hry, dojde ke zrušení dočasného účtu a provozovatel je povinen vrátit účastníkovi hazardní hry nevyčerpaný vklad (nikoli výhry) nejpozději do 7 dnů ode dne zrušení jeho dočasného uživatelského konta.

Pokud společnost poskytla spotřebitelovi nesprávné informace a způsobila mu tím tak škodu, mohl by spotřebitel žádat náhradu této škody. V takovém případě by ale musel prokázat, že společnost porušila některou ze svých povinností a že mu tím byla způsobena škoda.

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, měl by uplatnit reklamaci. Formulář pro podání reklamací je dostupný na webové adrese https://www.sazka.cz/centrum-podpory/reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 13:16, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.