Počet nahlášených stížností: | 37 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pozaduji po me firma intrum nehoráznou sumu za produkt ktery sem neobdrze davat prez 1000 kc za kartáček?
Jedna se o ústní higienu
Uzavreni veci a rozvázání veškerých veci
|
Tweet |
V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).
Dle obchodních podmínek společnosti Courlux International SA může spotřebitel kupní smlouvu kdykoliv vypovědět, a to zasláním písemné výpovědi prodávajícímu na adresu zákaznického servisu v ČR, případně telefonicky na uvedených kontaktech. Prodávajícího lze písemně kontaktovat přes zákaznický servis v ČR pro značku Visage d'Or: P.O. Box č. 54, 225 54 Praha 025. Telefonicky lze informace získat na tel.: 283 08 08 06, fax 283 93 39 69, e-mail: cz@courlux.com. Při veškeré komunikaci se zákaznickým servisem je vhodné uvést své zákaznické číslo.
Vzhledem k tomu, že společnost Courlux International SA nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). V tomto případě se jedná o zrušení smlouvy s platností do budoucna tzn. veškeré již obdržené zboží by spotřebitel uhradit musel.
Smlouva bude vypovězena dnem doručení výpovědi. V případě, že by prodávající zamýšlel se doručení vyhnout, platí zde domněnka doby dojití tzn., že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitel jí není proto povinen přebírat. Bude-li mud jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet.
Dále doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitel společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Předmětná zásilka s produkty značky Dental Daily Care (produkty ústní hygieny) byla na adresu zákazníka pana Karla Imlaufa odeslána dne 25. 4. 2018. Do dnešního dne bohužel nebyla zaplacena ani vrácena zpět na firmu Courlux.
Jestliže pan Imlauf zásilku nepřevzal, došlo patrně k její ztrátě během poštovní přepravy, takže nebyla ani na firmu Courlux doručena zpět. Tím pádem byla za panem Imlaufem stále evidována pohledávka, na kterou ho firma Courlux upozorňovala nejprve prostřednictvím SMS upomínky, a dále pak pomocí dvou písemných upomínek. Jelikož pan Imlauf na ně nereagoval, předala firma Courlux jeho pohledávku na inkasní kancelář Intrum za účelem dalšího vymáhání. K tomuto kroku došlo dne 29. 8. 2018.
K vyřešení vzniklé situace by stačilo, kdyby pan Imlauf na základě zaslaných upomínek, včas kontaktoval zákaznický servis pro firmu Courlux a celou situaci vysvětlil. Firma Courlux by poté řešila ztrátu zásilky přímo s Českou poštou, a k vymáhání pohledávky prostřednictvím inkasní kanceláře Intrum by vůbec nedošlo.
Zákaznický servis pro firmu Courlux je možné kontaktovat následujícími způsoby:
Telefonická zákaznická linka je v provozu v pracovních dnech od 8.00 do 18.00 hodin,
tel. číslo: 283 08 08 19. Dále je k dispozici e-mailová adresa: cz@courlux.com, a nebo webové stránky: www.courlux.com, kde je možné přihlásit se pod svým zákaznickým číslem a internetovým kódem a zaslat svůj požadavek na zákaznický servis.
Ze strany zákaznického servisu pro firmu Courlux potvrzujeme, že požadavek na ukončení vymáhání v případě pana Imlaufa, zákaznické číslo: 75078852672, byl předán na inkasní kancelář Intrum dne 7. 12. 2018.
Zasílání produktů ústní hygieny značky Dental Daily Care na adresu pana Karla Imlaufa bylo ukončeno a zrušeno dne 7. 12. 2018. Jeho osobní údaje byly zablokovány.
Zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux International SA
Děkujeme společnosti za vyjádření a za vstřícný postup. Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl informace od společnosti potvrdit.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.