Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28619Ledovka na nástupišti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2018, před 6 lety

Věra Brisudová

Znění stížnosti

Dnes v 5.45 jsem při cestě do práce uklouzla v Oseku na nástupišti,upadla jsem mám zničené kalhoty a kabelku,sedrenou nohu a doufám že ne natažené zápěstí,zatím jsem na cestě do práce,jde mi hlavně o přístup pana výpravčího místo aby se zeptal jestli mi nic není vyšt3kl na mě že to přeci neklouže.Naopak musím pochválit průvodčího vlaku který ke mě hned přišel a ptal se jestli mi nic není.Doufam jen ze nemám nic narażeneho bolí mě noha i zápěsri.S přáním hezkého dne Brisudová


Požadované řešení

Udržovat perón


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2018 09:02, před 6 lety

České dráhy mají povinnost pečovat o údržbu nástupiště veřejné železniční dopravy z hlediska zajištění bezpečnosti cestujících, a nedodržení této povinnosti, jež by způsobilo škodu, by bylo možné vyhodnotit jako porušení obecné prevenční povinnosti ve smyslu občanského zákoníku § 2900.

Cestující by se mohl rovněž obrátit s podnětem na drážní inspekci, která je státní institucí a mimo jiné vykonává státní dozor na dráhách (http://www.dicr.cz/kontakty). V rámci prevence zjišťuje rovněž nedostatky ohrožující bezpečnost provozování dráhy nebo drážní dopravy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 12:48, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.