Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes v 5.45 jsem při cestě do práce uklouzla v Oseku na nástupišti,upadla jsem mám zničené kalhoty a kabelku,sedrenou nohu a doufám že ne natažené zápěstí,zatím jsem na cestě do práce,jde mi hlavně o přístup pana výpravčího místo aby se zeptal jestli mi nic není vyšt3kl na mě že to přeci neklouže.Naopak musím pochválit průvodčího vlaku který ke mě hned přišel a ptal se jestli mi nic není.Doufam jen ze nemám nic narażeneho bolí mě noha i zápěsri.S přáním hezkého dne Brisudová
Udržovat perón
|
Tweet |
České dráhy mají povinnost pečovat o údržbu nástupiště veřejné železniční dopravy z hlediska zajištění bezpečnosti cestujících, a nedodržení této povinnosti, jež by způsobilo škodu, by bylo možné vyhodnotit jako porušení obecné prevenční povinnosti ve smyslu občanského zákoníku § 2900.
Cestující by se mohl rovněž obrátit s podnětem na drážní inspekci, která je státní institucí a mimo jiné vykonává státní dozor na dráhách (http://www.dicr.cz/kontakty). V rámci prevence zjišťuje rovněž nedostatky ohrožující bezpečnost provozování dráhy nebo drážní dopravy.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.