Společnost


S E T O S spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#2862Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2014, před 11 lety

Lenka Cibulcová

Znění stížnosti

Minulý rok v červenci jsem si koupila mobilní telefon SONY tipo dual. Byla jsem z něj nadšená. Po čase začal blbnout. Přesněji nereagoval při připojení na wifi (prý nejsem na internetu), písmenka na klávesnici začaly přeskakovat a psaly se mi úplně jiné písmenka,pořád to po mě chtělo nějaké aktualizace.Telefon jsem reklamovala.Odpovědí mi bylo,že závada se neprojevila a v ARVATO services ho několikrát dali do továrního nastavení. Telefon jsem převzala zpět a po pár dnech to začalo znovu.Nereagovala jsem na to,že to po mě chce aktualizace. Při připojení na wifi najížděly webové stránky několik minut. Opět mi ho vrátili,že se závada neprojevila a dali ho do továrního nastavení.Totéž jsem ale udělala i já několikrát. Než jsem mobilní telefon odvezla na třetí reklamaci,tak jsme si nechali zkontrolovat,jestli nám naše wifi připojení funguje správně. Na wifi routeru se chyba nenašla a všem v domě mobilní telefony řádně fungují. Tak jsem ho odvezla znovu. Samozřejmě mi ho vrátili se slovy,že se závada neprojevila.Za několik dní jsem tam tedy jela znovu a dokonce s tím,že wifi připojení nefunguje, po nějaké době nejde ani připojení na internet přes mobilního operátora, GPS mi po nastavení ukazuje,že jsem v Praze a přitom jsem ve Frýdku - Místku a jako poslední mi kikslo nabíjení mobilu.Nabíjení jsem zkusila ještě v práci na jinou nabíječku a taktéž nefungoval.Dnes jsem si pro mobilní telefon jela.Nechtěla jsem ho převzít,chtěla jsem vrátit peníze,protože k tomuto mobilnímu telefonu nemám žádnou důvěru. Bylo mi řečeno,že pokud chci odstoupit od smlouvy,tak si s mobilním telefonem mám zajít k soudnímu znalci a pak peníze soudně vymáhat.


Produkt

Mobilní telefon SONY Tipo dual


Požadované řešení

Žádám Vás o reakci,co mám v tomto případě dělat.Jak mám nadále postupovat. V tento mobilní telefon nemám žádnou důvěru.Je to poprvé,co jsem s nějakým mobilem měla nějaké problémy.Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2014 11:08, před 11 lety

Nárok na vrácení peněz vzniká v případě, kdy se stejná závada opakuje 3 krát, různá závada 4 krát nebo se na výrobku vyskytnou 3 závady najednou. Tyto závady musí být v reklamaci uznány. Pokud by došlo k uznání dostatečného počtu závad, má kupující právo na odstoupení od smlouvy dle § 622 občanského zákoníku. Pokud by došlo k uzanání jedné reklamace, má právo na opravu nebo výměnu.
Ze stížností není známo, jak byla poslední reklamace vyřízena. Pokud by byla zamítnuta, bude skutečně nutné kontaktovat soudního znalce, který by vyjádření prodejce rozporoval. V případě, že by byl znalecký posudek ve prospěch kupujícího, může žádat nejen řádné vyřízení reklamace, ale i proplacení nákladů spojených s pořízením znaleckého posudku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.5.2014 11:23, před 11 lety

Dobrý den, zákaznice bohužel nikde neuvádí konkrétní čísla reklamací, ani sériové číslo (IMEI) jejího telefonu tak, aby mohl být znovu prověřen postup servisu a průběh reklamací. Nicméně obecně je postup takový, že prodejna po přijetí reklamace odešle výrobek na opravu do autorizovaného servisu pro danou značku. Společnost SETOS nemá servisní autorizaci pro mobilní telefony a nemůže tedy provádět posouzení, ani opravy těchto zařízení a proto musí pro odborné posouzení vady/opravu využívat externí odborné autorizované organizace. Pokud autorizovaný servis žádnou vadu na výrobku opakovaně neshledal, má se za to, že je přístroj bez vady a zákaznici tedy nevznikl nárok na odstoupení od kupní smlouvy. Důvod "nedůvěry k výrobku" není zákonným důvodem k odstoupení od kupní smlouvy.
S pozdravem Lukáš Kutílek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2014 11:37, před 11 lety

V tomto případě je pravdou, že vady musí být uznány jako záruční, jinak nárok na odstoupení od smlouvy nevznikne, protože nedůvěra ve výrobek není důvodem pro odstoupení. Je třeba objektivně existenci vady a její neodstranitelnost prokázat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2014 21:28, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.