Společnost


GASTROMANIA CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28620Koupě police

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2018, před 6 lety

Kateřina Novosadová

Znění stížnosti

Koupě police:
police na zakázku - firma oslovena 4.9.2018
5.9. poslán nákres k finančnímu ohodnocení.
5.10. - po x urgencích objednáno (zaplacena záloha) - dodání do tří týdnů; bez uvedení ceny za dovoz
4.12.- po dalších urgencích bylo dodáno (mezitím police prodána někomu jinému) , místo zakázky poslali šunt - jen dvě konzole (namísto tří) a bez požadovaných změn v rozměrech.. k ničemu, cena za přepravu cca 640 Kč za 1 polici! - vratka zpět


Produkt

police na zakázku


Požadované řešení

1) Objednat rychle a správně požadovanou věc.
2) Neprodat vyrobenou věc někomu jinému.
3) Upozornit na cenu dovozu.
4) Dodat věc SPRÁVNOU - ne s jinými parametry, která je nepotřebná a nevyužitelná.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2018 08:43, před 6 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Nabídka a poskytnuté informace zaměstnancem společnosti jsou pro společnost závazné. Pokud se tedy zaměstnanec společnosti se spotřebitelem domluvili na určitých vlastnostech dodané věci, je společnost povinna tomuto závazku dostát.

Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Nelze-li vadu odstranit ani jednou z výše uvedených možností, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit (například formou ceníku poskytovaných služeb co se týče přepravy).

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2019 14:23, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.