Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
od 22.11.2018 mi nejde internet a zároveň tedy i TV. S nahlášením chyby jsem čekal do 26.11.2018, myslel jsem si, že se jedná jen o výpadek.
26. jsem chybu nahlásil pomocí telefonní linky operátora, kde mi bylo sděleno, že se mi někdo ozve.
4.12. jsem již ztratil trpělivost a šel řešit, že mi nikdo nezavolal. Na pobočce mi sdělili, že kolegyně na infolince zapomněla požadavek odeslat ale tedy, že se požadavek podařilo odeslat nyní a někdo se mi ozve.
Již ten den se mi ozval technik přes telefon a spolu jsme řešili poruchu.
Večer se internet na 2 hodiny podařilo zprovoznit ale následující ráno opět nefungoval (+tv). Technik volal tedy 5.12. znovu a domluvili jsme se, že chyba bude nejspíše někde v modemu a mám si jít vypůjčit modem na pobočku.
Včera 06.12. jsem po práci navštívil pobočku pankrác a bylo mi sděleno, že žádný modem na vypůjčení nemají, že mi nemůžou zjistit zda ho mají jinde nebo kdy ho mít budou a byl jsem odkázán na pobočku chodov.
Po přejezdu na pobočku chodov mi bylo sděleno, že žádný modem nemají a nemůžou zjistit ani zavolat na jiné pobočky kde by mohli mít a samozřejmě netuší ani kdy oni budou mít. Byl sem odkázán na "větší" pobočku.
Když jsem vyšel z pobočky volal jsem na infolinku a dotazoval jsem se operátorky ať zjistí kde modemy mají ať nejezdím po celé praze.
Bylo mi řečeno, že budou mít na pobočce Anděl 10ks.
Z chodova jsem tedy jel přes půl prahy na pobočku anděl kde mi bylo řečeno, že modem nemají, neví kde můžou mít a nic pro mě nemůžou udělat a byl sem odkázán na pobočku národní třída což jsem již nevydržel a hledání vzdal.
Chci se zeptat zda je možné ze mě takto dělat blázny a situaci řešit jen s s tím Vám nemůžu pomoci?
Přijde mi naprosto absurdní, že jako operátor nemáte zřízené telefony na pobočkách ať už jen jako spojení mezi pobočkami. prodejce na Chodově mi řekl, že může leda napsat email na jinou pobočku ale bůhví kdy mu odepíšou.
ADSL modem Zyxel
Vzhledem k tomu, že službu mám teprve 1 rok a již jsem řešil 3 reklamace - oprávněné a uznané. a Navíc si platím něco, co vlastně ani nemohu využívat mi přijde logické službu vypovědět.
|
Tweet |
Pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem, která je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u podnikatele reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi spotřebitelem a podnikatelem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.