Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#28627Storno objednávky a vrácení peněz na kartu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2018, před 6 lety

Kateřina Šollarová

Znění stížnosti

Dobrý den, minulý týden jsem učinila a ihned stornovala objednáku v e-shopu, nicméně částka se samozřejmě z mé karty strhla. Nyní marně čekám, že peníze dostanu zpět. Už jsem do obchodu psala a bylo mi odpovězeno, že byla provedena refundace, jenže peníze stále nikde. Po přečtení několika diskuzí, kde si zákazníci stěžují na stejný problém, začínám mít obavy, abych peníze vůbec dostala zpět.


Produkt

Stornovaná objednávka 181344288


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2018 11:06, před 6 lety

Pokud spotřebitelka odstoupila od smlouvy uzavřené přes internet do 14 dnů od uzavření smlouvy dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má prodávající povinnost vrátit zaplacenou částku do 14 dnů po odstoupení od smlouvy dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. V případě, že tak neučiní ocitá se v prodlení a spotřebitel může navíc požadovat i úrok z prodlení v zákonné výši.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2019 16:50, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.