Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den, minulý týden jsem učinila a ihned stornovala objednáku v e-shopu, nicméně částka se samozřejmě z mé karty strhla. Nyní marně čekám, že peníze dostanu zpět. Už jsem do obchodu psala a bylo mi odpovězeno, že byla provedena refundace, jenže peníze stále nikde. Po přečtení několika diskuzí, kde si zákazníci stěžují na stejný problém, začínám mít obavy, abych peníze vůbec dostala zpět.
Stornovaná objednávka 181344288
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka odstoupila od smlouvy uzavřené přes internet do 14 dnů od uzavření smlouvy dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má prodávající povinnost vrátit zaplacenou částku do 14 dnů po odstoupení od smlouvy dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. V případě, že tak neučiní ocitá se v prodlení a spotřebitel může navíc požadovat i úrok z prodlení v zákonné výši.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.