Počet nahlášených stížností: | 59 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 1 |
Rodiče koupili MT DOOGEE X5 v této společnosti na začátku roku 2017 a dá se říci, že je problematický od začátku. Do současné doby již mají za sebou 4 reklamace(min. jedna neuznána) a přitom je závada neustále stejná: nemožno přijmout hovor, zaseklý obraz na displeji (jediné řešení je vyjmutí baterie), nesmyslné reklami.
Od druhé reklamace to hodili na mechanické poškození - prohlý telefon, ale vžy jej opravili přehráním SW?
V poslední reklamace bylo doporučeno(kopie z rekl.protokolu):
Mechanické poškození MT - prohnutí - záruka neuznána. MT nesplňuje záruční podmínky, zákazníkovi nevzniká nárok na odstoupení od kupní smlouvy. Po přehrání Sw se vady dále neprojevily. Problémy pravděpodobně způsobovaly nainstalované aplikace, nebo vadná uživatelská data. Doporučuji neobnovovat data a aplikace.
Aby někdo radil do smart přístroje nestahovat aplikace, tak to je zajímavé řešení!
Mezi 3 a 4 reklamací fungoval přístroj necelé 2 dny a to dle rady nebyla mimo avastu(rada od servisu)naistalována jediná aplikace. Přesto vyjádření nás nepotěšilo-viz kopie z reklamace. proběhla emailová komunikace, kde si stojí za svým a odkázali nás na úřady.
DOOGEE X5 max,vč.:352691082418799 352691082418807
odstoupení od smlouvy, nedúvěra v přístroj - vrácení peněz
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.