Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#28630Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2018, před 6 lety

Nikola Doleželová

Znění stížnosti

Zdravím, dne 23.11. mi měla být doručována zásilka. Dnes 7.11. ji stále nemám. Minulý čtvrtek mi slečna napsala email, že zásilku nechá urgentně doručit, samozřejmě žádné doručení se nekonalo, žádná sms nic...
3.12. email, že to řidič nestihnul a bude tam další den, a není tam ani dnes o pět dní později..
Zlata česká posta, opravdu!!!! Nevím za co vám platím tolik peněz, balíček nikdy neopustil depo


Produkt

Číslo zásilky 22001569446


Požadované řešení

Žádáme vas o vysvětlení, proč 23.11-7.12. moje zásilka ani neopustila depo. Nehodlám čekat nadoručení dalsit tři týdny! Vracení částky za poštovné


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2018 14:03, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 10:22, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.