Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Zdravím, dne 23.11. mi měla být doručována zásilka. Dnes 7.11. ji stále nemám. Minulý čtvrtek mi slečna napsala email, že zásilku nechá urgentně doručit, samozřejmě žádné doručení se nekonalo, žádná sms nic...
3.12. email, že to řidič nestihnul a bude tam další den, a není tam ani dnes o pět dní později..
Zlata česká posta, opravdu!!!! Nevím za co vám platím tolik peněz, balíček nikdy neopustil depo
Číslo zásilky 22001569446
Žádáme vas o vysvětlení, proč 23.11-7.12. moje zásilka ani neopustila depo. Nehodlám čekat nadoručení dalsit tři týdny! Vracení částky za poštovné
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.