Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#28631PENNY hra

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2018, před 6 lety

David G

Znění stížnosti

Znova tady máme penny hru a já jsem se rozhodl, že k tomuto tématu přidám pár vlastních zkušeností. V prvním bodě bych vyzdvihl to, že ceny už jsou dávno rozdělené. Tudíž je jedno na co kliknete, jaké dárečky otevřete. Už v několika případech se stalo, že přišla výherní SMS už před otevíráním. To by nebyl až takový problém. Ten totiž nastane na prodejně a jde hlavně o to, že vyhrané produkty buď nejsou v prodejně k nalezení nebo jak se mi osobně stalo mě paní prodavačka odbyla, že tato výhra se načíst nedá a že mám smůlu. Takže z 5 výher mám doma jednu. Výborný marketingový tah. Člověk tam jede a většinou si koupí aspoň něco ať nevypadá, že přišel jen pro výhru. Je to fraška.


Produkt

Penny hra


Požadované řešení

Zlepšit přístup k zákazníkovi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2018 22:08, před 6 lety

Pokud prodávající nabízí výrobky nebo služby prostřednictvím soutěže o ceny, aniž by byly ceny uděleny nebo aniž by ceny odpovídaly původní nabídce nebo byla udělena odpovídající náhrada, jedná se o klamavou obchodní praktiku dle písm. r) přílohy č. 1 k zákonu o ochraně spotřebitele, jež patří podle § 4 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele mezi zakázané nekalé obchodní praktiky. Za porušení zákazu užívání nekalých obchodních praktik může být společnosti udělena pokuta až do výše 5 000 000 Kč. Má-li spotřebitel důvodně podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost se obrátit na Českou obchodní inspekci, která vykonává dozor nad dodržováním povinností uvedených v zákoně o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 13:55, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.