Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
1.8.2017 jsme si u Vás na pobočce na Černém Mostě, koupili postel č.smlouvy PQNEHG,dodána nám byla 20.9.2017,měli jsme zaplacenou dopravu a montáž.Někdy v dubnu nebo v květnu 2018 jsme postel reklamovali,praskly nám umělohmotné držáky,co drží lamely.Reklamace trvala až do poloviny června,po několika urgencích mailem i osobní návštěvou.Ted,20.10.jsem znovu psala mail kvůli opětovnému problému,praskly ty samé držáky.Na můj mail nikdo nereagoval,vydala jsem se na pobočku,takže paní si můj mail přečetla až po mé návštěvě,5.11.!!17.11.nám nám přišel dopis,kde je psáno že do 48.týdne budou součástky dodány.Do dneška,7.12.,nejsou součástky ani na prodejně kterou jsem dnes navštívila.Nikdo se neomluvil,nikdo nic neřešil Paní mi oznámila,že můžeme zažádat o kompenzaci za pozdní vyřízení reklamace.Tuhle informaci nám nikdo při první reklamaci neřekl!Německá firma by se takhle ke svým německým zákazníkům nechovala!!A vaše heslo uvedené v dopise není pravdivé,protože my jsme velmi nespokojení ale na Černém Mostě jim je to fuk.S pozdravem Trucová Lenka
Postel PQNEHG koupená 1.8.2017
Chtěli bychom vrátit peníze,myslíme si že je vadný rošt postele.
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.