Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem z Aliexpressu hodinky. Track čislo LB580445645BE jsem sledovala pořadně až do doby, kdy balik přišel do ČR. Pak jsme se najednou zjistila, že dne 4.12 balík byl doručen, ale ve schrance jsem níc neměla. Ani výzvu k odběru zásilky z pošty.
Volala jsem na hlavní poštu města Kladno a tam mi bylo řečeno, že pani, která ten měla ten balík doručit, nechala ho ve schrance, ale jak jsem už psala, ve schrance jsem níc nenašla. Ptala jsem se, kam přesně ho uložila a pani řekla, že říct to nemůže.
Obojovám se, že bud balík nechala ležet prostě v baráku anebo uložila do špatné schranky.
Objednavka z Aliexpressu sportovní hodinky + extra narámek
Vracení balíku a nebo hmotná kompenzace
|
Tweet |
Reklamaci dodání je nutné podat přímo České poště (doporučujeme tak učinit písemně, nebo si nechat přijetí reklamace potvrdit). Na základě reklamace podnik zjistí, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. Podnik nezkoumá totožnost ani způsobilost fyzické osoby, která reklamaci jménem odesílatele nebo adresáta uplatňuje. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že reklamující předloží podací stvrzenku. Jestliže se zjistí, že reklamovaná poštovní zásilka byla dodána v souladu s uzavřenou smlouvou, podnik písemně oznámí osobě, jejímž jménem byla reklamace uplatněna, kdy a komu byla dodána.
Jestliže se neprokáže, že reklamovaná poštovní zásilka byla vydána některé z osob, které byly podle uzavřené smlouvy oprávněny ji převzít, zásilka se považuje za ztracenou. Poté se postupuje dle ustanovení o náhradě škody.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.