Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#28634Špatné doručení zásilky z cizíny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2018, před 6 lety

Elizaveta Babicheva

Znění stížnosti

Objednala jsem z Aliexpressu hodinky. Track čislo LB580445645BE jsem sledovala pořadně až do doby, kdy balik přišel do ČR. Pak jsme se najednou zjistila, že dne 4.12 balík byl doručen, ale ve schrance jsem níc neměla. Ani výzvu k odběru zásilky z pošty.
Volala jsem na hlavní poštu města Kladno a tam mi bylo řečeno, že pani, která ten měla ten balík doručit, nechala ho ve schrance, ale jak jsem už psala, ve schrance jsem níc nenašla. Ptala jsem se, kam přesně ho uložila a pani řekla, že říct to nemůže.
Obojovám se, že bud balík nechala ležet prostě v baráku anebo uložila do špatné schranky.


Produkt

Objednavka z Aliexpressu sportovní hodinky + extra narámek


Požadované řešení

Vracení balíku a nebo hmotná kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2018 11:22, před 6 lety

Reklamaci dodání je nutné podat přímo České poště (doporučujeme tak učinit písemně, nebo si nechat přijetí reklamace potvrdit). Na základě reklamace podnik zjistí, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. Podnik nezkoumá totožnost ani způsobilost fyzické osoby, která reklamaci jménem odesílatele nebo adresáta uplatňuje. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že reklamující předloží podací stvrzenku. Jestliže se zjistí, že reklamovaná poštovní zásilka byla dodána v souladu s uzavřenou smlouvou, podnik písemně oznámí osobě, jejímž jménem byla reklamace uplatněna, kdy a komu byla dodána.

Jestliže se neprokáže, že reklamovaná poštovní zásilka byla vydána některé z osob, které byly podle uzavřené smlouvy oprávněny ji převzít, zásilka se považuje za ztracenou. Poté se postupuje dle ustanovení o náhradě škody.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.