Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
5.11. 2018 jsem koupil vrtačku v Šestajovicích. Doma jsem zjistil, že vrtačka při startu škube a a tlačítko startu nereaguje vždy přesně.
7.11. 2018 jsem šel vrtačku vrátit a bylo mi řečeno že není možnost vrátit ani vyměnit jelikož nebyla koupena online.
Vrtačku jsem poslal na reklamaci a po měsíci mi bylo řečeno, že se nejedná o vadu ale o vlastnost vrtačky. Že konstrukční řešení regulace může způsobovat nepřesnost otáček.
To je jako snad popsaná vlastnost vrtačky v popisu??
Po telefonátu s vedoucím servisního oddělení (Tomáš Grycz), mi bylo řečeno, že to dělá každá (u žádné co jsem držel v ruce to nikdy nedělala).
Ani výměna za jiné zboží není možná, vůbec se o tom semnou nehodlal bavit.
Nevěděl jsem, že je Hecht na tom tak špatně, že nemůže postrádat 1500 kč když není zákazník spokojen. A není ani schopen zboží vyměnit. což by ho nestálo vůbec nic. Vrtačka je totiž nepoužitá.
Chtěl bych ještě touto cestou poprosit a nějaké vyřešení mého problému. Tohle jsem obpravdu nikde nezažil. Takovou neochotu.
Diky
Jan Čacký
Vrtačka 1112 - cukání při startu.
Nejlépe vrácení peněz. Jinak výměna za jiné zboží
|
Tweet |
Ustanovení § 2161 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, stanovuje případy, kdy je věc vadná. Za vadu věci se bude považovat, pokud věc nebude mít vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné. Věc bude také vadná, pokud se nehodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá. Věc také musí odpovídat jakosti nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze.
Má-li věc vady, může spotřebitel žádat opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je však možné pouze v případě, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Nelze-li vadu odstranit opravou věci nebo dodáním nové věci (např. proto, že vadou trpí celá série), má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Kontrolou stroje nebyla nalezena žádná výrobní ani materiálová vada. Jedná se o výkonnou vrtačku s příkonem 1200W, určenou především pro vrtání s příklepem nebo vrtání do průměru 13 mm. Svojí povahou je tento výrobek výkonný a nelze od tohoto typu stroje očekávat přesnou regulaci otáček jako například u elektrických šroubováků. Popisovaný problém tedy není závadou ale vlastností produktu.
Pro přesné vrtání nebo šroubování doporučuji používat jiný typ stroje s plynulým rozběhem a elektronickou regulací otáček.
Děkujeme za pochopení
R.Runštuk
HECHT MOTORS
Tak proč to není v popisu, když je to vlastnost vrtačky?
Furt mi dokola píšete, že je to normální, normální to není, a jestli tedy ano proč na to není zákazník upozorněn? Nebo proč to není v popisu?
Stále ale nechápu, když vidíte jak je zákazník nespokojen, vrtačka není použitá, je úplně nová. Proč, Proč?? Tak proč vám dělá taký problém ji vzít zpět, nebo vyměnit za něco jiného?? To vám tolik ublíží? Nebo vám vůbec na zákazníkovi nezáleží? nebo si nemůžete dovolit postrádat 1500 kč? Fakt to nechápu, nikdy jsem to u jiné firmy nezažil.
V přiloze posílám video jak vratačka cuká a reaguje na start. aby byl vidět důvod proč jí chci vrátit.
Vážený pane,
mrzí mne vaše nespokojenost s výrobkem. Rozhodnout o výměně produktu nemohu bez ohledání - kontroly produktu. Prosím navštivte naší pobočku Šestajovice, kde Vám pokud je výrobek nový, nepoužitý a obsahuje vše v originálním obalu vymění tento výrobek za jiný produkt.
Upozorňuji, že se nejedná o reklamaci, ale snahu vyhovět Vám při nákupu vhodnějšího produktu.
Děkuji
R.Runštuk
HECHT MOTORS
Dobry den, na pobočce budou vědět o výměně za jiny produkt?
Děkuji.
Vážený pane,
ano, vedoucí pobočky je informován.
R.Runštuk
Děkuji moc. Zítra si tam zajedu.
Dobrý den,
rád bych Vás požádal o uzavření této stížnosti. Zákazníkovi bylo již vyhoveno.
Předem děkuji
R.Runštuk
Na základě informace uvedené společností vyzýváme spotřebitele k jejímu potvrzení a uzavření stížnosti.
Hodnocení: