Počet nahlášených stížností: | 717 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý deň,
nemám ani tak sťažnosť , skôr prosbu. Potreboval by som dodať doklad k výrobku , ktorý som Vám zaplatil na Váš účet :
SI56290000052694428 BACXSI22XXX
Ref- platiteľa : SI001705
1AR FILPATCH
v sume 17,99 € zo dňa 22.10.2018.
Ďakujem za kladné a skoré vybavenie mojej žiadosti.
S pozdravom :
Karol Podmanický - K.P. systém service
kppdsyst@stonline.sk
Poslať doklad o zaplatení.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost vydat doklad o zakoupení výrobku s povinnými náležitostmi, pouze pokud o to spotřebitel požádá, podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k zaslání dokladu ve smyslu § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele písemně za využití poštovních služeb, nejlépe doporučeně s dodejkou.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.