Společnost


Nezbeda Pavel

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2864Zamítnutá reklamace-zlé zboží atď

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 17 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2014, před 11 lety

Veronika Beňáková

Znění stížnosti

Na stránkach tejto spoločnosti sme objednali záhradní stan-altán, ktorý ma v popise, že jeho konstrukce je vyrobená z ocelových profilov a trubek, že je to kovový záhradní stan a že je stabilný. Materiál mi jako kov nepripadal, ale jako tenký plech. Nebol zváraný v celom spoji a jeden komponent bol trochu zlý, ale vyriešili sme to. Zboží dorazilo v piatok 4.4.2014 a včera 8.4.2014 sa celý altán vyrval a poohábal a polámal, zboží nemožem zaslať na reklamáciu.Altán sme nemali na záhrade, ale na streche-sused ho má tiež, ale iný typ. Mali sme ho upevnený jako třeba a zaťažený dlaždicami , pre istotu, akonáhle začalo trochu fúkať, tak ho celý zničilo.Reklamovala som to okamžite a pán mi povedal,že to je jako keď by padali na auto krúpy...ja hovorím, že je to zlý materiál, ktorý jako tvrdia by mal byť stabilný a kovový, nie dutý. Ďalej sa odvolal na to, že strechu som mala mať z altánu dole-a ja som ju mala!!!a že som ho nemala dávať na strechu.-zostala len moskytiéra a tá bola priviazaná, aby ju nestrhlo. Na ich stránkach a ani v návode nie je nič o tom, že strechu musím furt jak pitomec dávať dole.Je to záhradní nábytok a nie skládačka.Žiadala som o vrátenie peňazí, popřípadě náhradu iného zboží, povodná cena 3870Kč. viď odkaz:http://www.lacinazahrada.cz/zahradni-nabytek/zahradni-stany-altany/zahradni-stan-vegas-delux
altán nesplnil svoj účel, som sklamaná, pán dodávateľ-predajca to podal na reklámaciu výrobcovy, ktorý to zamietol.a že keď zafúka vietor, nie je to ich starosť. Taký výrobok by nemali predávať!!!


Produkt

http://www.lacinazahrada.cz/zahradni-nabytek/zahradni-stany-altany/zahradni-stan-vegas-delux presný model na tomto odkaze


Požadované řešení

Vyriešiť by sa to malo najlepšie finančnou náhradou v cene zakúpeného zboží, pretože altán nesplnil svoj účel a zničil sa po 4 dňoch. V prípade, že to nebude možné, tak náhradu vo forme nejakého iného výrobku z ich ponuky, ale naozaj neviem či by som to chcela, kdeže je to tak nekvalitné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2014 10:57, před 11 lety

V tomto případě, kdy byla reklamace zamítnuta by bylo řešením kontaktování odborníka, který by výrobek posoudil i dle informací, které byly k výrobku přiloženy. V případě, že by polámání stanu způsobilo nevhodné zacházení, na které ale nebyl spotřebitel dle § 9 zákona o ochraně spotřebitele upozorněn, nese odpovědnost za vzniklou škodu prodejce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 14:32, před 10 lety

Pan Nezbeda Pavel byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít. Případný spor tedy může být řešen pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.