Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na stránkach tejto spoločnosti sme objednali záhradní stan-altán, ktorý ma v popise, že jeho konstrukce je vyrobená z ocelových profilov a trubek, že je to kovový záhradní stan a že je stabilný. Materiál mi jako kov nepripadal, ale jako tenký plech. Nebol zváraný v celom spoji a jeden komponent bol trochu zlý, ale vyriešili sme to. Zboží dorazilo v piatok 4.4.2014 a včera 8.4.2014 sa celý altán vyrval a poohábal a polámal, zboží nemožem zaslať na reklamáciu.Altán sme nemali na záhrade, ale na streche-sused ho má tiež, ale iný typ. Mali sme ho upevnený jako třeba a zaťažený dlaždicami , pre istotu, akonáhle začalo trochu fúkať, tak ho celý zničilo.Reklamovala som to okamžite a pán mi povedal,že to je jako keď by padali na auto krúpy...ja hovorím, že je to zlý materiál, ktorý jako tvrdia by mal byť stabilný a kovový, nie dutý. Ďalej sa odvolal na to, že strechu som mala mať z altánu dole-a ja som ju mala!!!a že som ho nemala dávať na strechu.-zostala len moskytiéra a tá bola priviazaná, aby ju nestrhlo. Na ich stránkach a ani v návode nie je nič o tom, že strechu musím furt jak pitomec dávať dole.Je to záhradní nábytok a nie skládačka.Žiadala som o vrátenie peňazí, popřípadě náhradu iného zboží, povodná cena 3870Kč. viď odkaz:http://www.lacinazahrada.cz/zahradni-nabytek/zahradni-stany-altany/zahradni-stan-vegas-delux
altán nesplnil svoj účel, som sklamaná, pán dodávateľ-predajca to podal na reklámaciu výrobcovy, ktorý to zamietol.a že keď zafúka vietor, nie je to ich starosť. Taký výrobok by nemali predávať!!!
http://www.lacinazahrada.cz/zahradni-nabytek/zahradni-stany-altany/zahradni-stan-vegas-delux presný model na tomto odkaze
Vyriešiť by sa to malo najlepšie finančnou náhradou v cene zakúpeného zboží, pretože altán nesplnil svoj účel a zničil sa po 4 dňoch. V prípade, že to nebude možné, tak náhradu vo forme nejakého iného výrobku z ich ponuky, ale naozaj neviem či by som to chcela, kdeže je to tak nekvalitné.
|
Tweet |
V tomto případě, kdy byla reklamace zamítnuta by bylo řešením kontaktování odborníka, který by výrobek posoudil i dle informací, které byly k výrobku přiloženy. V případě, že by polámání stanu způsobilo nevhodné zacházení, na které ale nebyl spotřebitel dle § 9 zákona o ochraně spotřebitele upozorněn, nese odpovědnost za vzniklou škodu prodejce.
Pan Nezbeda Pavel byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít. Případný spor tedy může být řešen pouze v soudním řízení.