Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Predem bych rad kohokoliv varoval pred porizovanim premioveho uctu a obecne se vyvaroval teto seznamky.
Pri porizovani premioveho uctu si muzete vybrat po jakou dobu budete tento ucet chtit vyuzivat. Zvolil jsem 1 mesic za asi 137 Kč. Ovsem pokud se domnivate, ze kdyz predem zaplatite a dany mesic uplyne, premium clenstvi skonci, mylite se. Premium clenstvi se automaticky prodluzuje a vypovedet jej lze pouze podepsanou dopisni formou. Tuto informaci vskutku spolecnost uvadi na konci mailu. Ale pokud si proste zaplatite jen 1 mesic, necekate, ze vam tohle provedou. Takze mi prislo k úhrade 2247 Kč. Premiovy ucet jsem poridil v srpnu a i kdyz jej mam zaplatit az do prosince 5x 137 Kč. Castka nesedi.
Po vyhledavani na google jsem zjistil doe informaci od lidi, ze jde o podvodnou seznamku jako takovou. Napsal jsem tedy oficialne zadost o okamzite zruseni jak premioveho clenstvi, tak i o ruseni uctu jakmile premiovy mesic skonci. Musi se to udelat 4 dny pred zapocetim dalsiho premioveho mesice. Podepsanou zadost jsem odeslal na jejich adresu.
Prislo mi vyrozumeni, ze muj premiovy ucet bude zrusen ke dni 2. 3. 2019. Čili jeste 3 mesice mne planuji obirat o finance za sluzby, o ktere uz nestojim. ajakou castku si za ty tri mesice nauctuji se neodvazuji hadat. Matematika jim evidentne selhava. Odepsal jsem, ze v zadosti je jasne uvedeno ukoncit premiove clenstvi ihne po vyprseni probihajiciho mesice, nikoliv za 3 mesic.
Ma pritelkyne se kterou se zname pres zcela jinou a funkcni seznamku zdarma, studuje na webu jejich materiali, aby mi pomohla se jich zbavit kdy ja chci. Na svuj blog, ktery zverejnim, popisi jeste zkusenost jineho pana a budu varovat pratele i na socialni siti. Zjistuji, ze i zde nejsem sam. Zajimalo by me, jaky uvedou duvod proc chteji ukoncit me clenstvi az v breznu 2019. Ja jej samozrejme tusim spravne, jako kazdy jiny normalni clovek.
Seznamka Be2
Okamzite ukoncit premiove clenstvi a deaktivovst a smazat muj ucet.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelovi brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelovi, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.