Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Nedoručený balík domu. Byla pouze napsána sms, že balík bude doručen od 10-12 hodin.Z tohoto důvodu jsem nešla do práce a vzala si volno. Příchozí telefonní hovor od řidiče jsem nemohla zvednout, ale cca do 2 minut jsem se snažila několikrát dovolat na kontakt na řidiče *** který mě hovor nepřijímal a posléze vitípl. V 11:27 hodin mi přišla sms, že má zásilka
40085735026 je připravena k vyzvednutí na výdejním místě v Třebenicích. Jsem velice zklamaná z Vaší přepravní společnosti a hlavně z lidí kteří odpovídají za doručení. Ještě jednou jsem zavolala na kontakt na řidiče, řidič hovor přijal a sdělil že uvedenou adresu s č.p.50 nemohl najít. Po mém překontrolování zadání adresy pro zaslání zásilky je ovšem č.p.53 né 50. Řidič asi potřeboval výmluvu.
Nedoručení do místa bydliště
Finanční postih pro konkrétního řidiče Vaší společnosti.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.