Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#28642Nedoručená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2018, před 6 lety

Martin Marek

Znění stížnosti

Nedoručený balík domu. Byla pouze napsána sms, že balík bude doručen od 10-12 hodin.Z tohoto důvodu jsem nešla do práce a vzala si volno. Příchozí telefonní hovor od řidiče jsem nemohla zvednout, ale cca do 2 minut jsem se snažila několikrát dovolat na kontakt na řidiče *** který mě hovor nepřijímal a posléze vitípl. V 11:27 hodin mi přišla sms, že má zásilka
40085735026 je připravena k vyzvednutí na výdejním místě v Třebenicích. Jsem velice zklamaná z Vaší přepravní společnosti a hlavně z lidí kteří odpovídají za doručení. Ještě jednou jsem zavolala na kontakt na řidiče, řidič hovor přijal a sdělil že uvedenou adresu s č.p.50 nemohl najít. Po mém překontrolování zadání adresy pro zaslání zásilky je ovšem č.p.53 né 50. Řidič asi potřeboval výmluvu.


Produkt

Nedoručení do místa bydliště


Požadované řešení

Finanční postih pro konkrétního řidiče Vaší společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2018 16:07, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 09:59, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.