Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#28643Ztráta zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2018, před 6 lety

jan kostka

Znění stížnosti

Dnes mi byla dorucena zasilka z gearbestu, kuryr prijel o pul hodiny drive a ja nebyl doma. Zasilku vhodil do schranky aniz bych ji osobne prevzal, na muj telefoni dotaz zdali nepotrebuje potvrzeni o prevzeti mi sdelil ze u dobirky to nevyzaduje. Uz od pohledu bylo jasne ze balicek byl otevreny na centrale ppl a prelepen jejich paskou a objednany mobil nikde, pouze redukce na nabijecku. Opet jsem zavolal kuryrovi a osobne jsme se setkali, ten si znova nacetl zasilku a odklikl, ze byla porusena a vzal si ji zpet. Nechapu ze kuryr si dovoli nepredat zasilku do osobnich rukou, kdyz nevi co obsahuje a prijemce tak nemuze zkontrolovat jestli je vporadku. Sem zvedav jak dopadne reklamace! cislo zasilky CY140452050DE


Produkt

Mobilni telefon Xiaomi Mi8 4G Phablet Global Version


Požadované řešení

Vrátit peníze nebo novy telefon.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2018 23:48, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 09:58, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.