Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V den plánovaného doručení mi kurýr volal že bude za cca 5 minut doručovat balík u domu. Nebydlím na trvalém bydlišti, ale celá rodina byla doma a čekala na zvonek (celou dobu jsem hlídala telefon, kdyby se vyskytl problém). Druhý den mi bylo rodinou sděleno že nikdo nepřijel. Kurýr telefon vytípl a jen napsal sms co se děje. Napsala jsem že jde o nedoručenou zásilku a poté se již nebylo možné dovolat. Po zavolání na společnost kde jsem objednala zboží mi bylo sděleno, že adresa neexistuje, kurýr nic nenašel (Přitom prý auto kroužilo kolem domu a ujelo pryč). Asi byl velký problém opět vytočit telefon, sdělit že je na místě, nebo vystoupit z auta a zazvonit na zvonek.
Knižní klub
Neškodilo by zaškolení kurýrů jak doručit zásilku do vlastních rukou a komunikace s klientem. Evidentně chybí i slušné vychování. Za tohle asi placeni nejsou. Nebo ano ?
|
Tweet |
V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.
Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem (prodávajícícm zboží), který by mohl poskytnutí služby reklamovat.
Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.