Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#28652Be2 S.a.r.l.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2018, před 6 lety

Marian Fico

Znění stížnosti

Moje registrace proběhla 25.11.2018. Odstoupení od smlouvy jsem doporučeně poslal 26.11.2018 na adresu:

be2 S.à.r.l.
služby zákazníkům / ukončení
13 rue du Commerce
L-1351 Luxemburg
Luxemburg

a taky faxem na číslo:

Fax: +420 227203713
Společnost nereaguje kromě automatických mailů.


Produkt

Singles50


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy, vrátění všech poplatků, zrušení účtu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2018 11:07, před 6 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.12.2018 09:21, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.12.2018 11:22, před 6 lety


Marian Fico

Dobrý den.
Na uvedený email: michal.hlavacek@be2.com, jsem odeslal odstoupení od smlouvy dne 25. 11. 2018, 18:58 z mojí adresy která je zároveň i registrační adresou u společnosti be2 S.à.r.l. Přišla mi odpověď, podle mého názoru automaticky generovaná ve znení :

michal.hlavacek@be2.com

Komu:
marfi01@seznam.cz

[Ticket#2018112510016909] re: neoprávněně stržená [...]
E-mail byl zařazen do složky Archiv na základě ručního přesunu.
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Váš e-mail bude předán jednomu z agentů našeho zákaznického servisu a odpověď obdržíte během 5 pracovních dnů.


S přátelským pozdravem,

Váš zákaznický servis

__________________________________
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register : B123206
Managing Director : Laetitia Pateau


nicméně se nic nedělo, žádný kontakt ze strany společnosti be2 S.à.r.l.
Proto jse dnes učinil totéž.
Dnes 11.12.2018 o 11:06 jsem opakovaně na adresu : michal.hlavacek@be2.com
poslal email z mojí adresy která je zároveň i registrační adresou u společnosti be2 S.à.r.l. Jako přílohu emailu jsem poslal znovu odstoupení od smlouvy a dále také kopii podacích lístků od české pošty .

No a můžete hádat jak to dopadlo. 11.12.2018 11:14 to jest za osm minut mi přišla odpověď z adresy : michal.hlavacek@be2.com

michal.hlavacek@be2.com

Komu:
marfi01@seznam.cz

[Ticket#2018121110012839] re: odstoupení od smlouv [...]
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Váš e-mail bude předán jednomu z agentů našeho zákaznického servisu a odpověď obdržíte během 5 pracovních dnů.


S přátelským pozdravem,

Váš zákaznický servis

__________________________________
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register : B123206
Managing Director : Laetitia Pateau

Společnost nekomunikuje, odpovídá automatickými emaily pořád dokola.

Marian Fico

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2018 11:29, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2019 09:42, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.