Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Moje registrace proběhla 25.11.2018. Odstoupení od smlouvy jsem doporučeně poslal 26.11.2018 na adresu:
be2 S.à.r.l.
služby zákazníkům / ukončení
13 rue du Commerce
L-1351 Luxemburg
Luxemburg
a taky faxem na číslo:
Fax: +420 227203713
Společnost nereaguje kromě automatických mailů.
Singles50
Odstoupení od smlouvy, vrátění všech poplatků, zrušení účtu.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den.
Na uvedený email: michal.hlavacek@be2.com, jsem odeslal odstoupení od smlouvy dne 25. 11. 2018, 18:58 z mojí adresy která je zároveň i registrační adresou u společnosti be2 S.à.r.l. Přišla mi odpověď, podle mého názoru automaticky generovaná ve znení :
michal.hlavacek@be2.com
Komu:
marfi01@seznam.cz
[Ticket#2018112510016909] re: neoprávněně stržená [...]
E-mail byl zařazen do složky Archiv na základě ručního přesunu.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Váš e-mail bude předán jednomu z agentů našeho zákaznického servisu a odpověď obdržíte během 5 pracovních dnů.
S přátelským pozdravem,
Váš zákaznický servis
__________________________________
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register : B123206
Managing Director : Laetitia Pateau
nicméně se nic nedělo, žádný kontakt ze strany společnosti be2 S.à.r.l.
Proto jse dnes učinil totéž.
Dnes 11.12.2018 o 11:06 jsem opakovaně na adresu : michal.hlavacek@be2.com
poslal email z mojí adresy která je zároveň i registrační adresou u společnosti be2 S.à.r.l. Jako přílohu emailu jsem poslal znovu odstoupení od smlouvy a dále také kopii podacích lístků od české pošty .
No a můžete hádat jak to dopadlo. 11.12.2018 11:14 to jest za osm minut mi přišla odpověď z adresy : michal.hlavacek@be2.com
michal.hlavacek@be2.com
Komu:
marfi01@seznam.cz
[Ticket#2018121110012839] re: odstoupení od smlouv [...]
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Váš e-mail bude předán jednomu z agentů našeho zákaznického servisu a odpověď obdržíte během 5 pracovních dnů.
S přátelským pozdravem,
Váš zákaznický servis
__________________________________
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register : B123206
Managing Director : Laetitia Pateau
Společnost nekomunikuje, odpovídá automatickými emaily pořád dokola.
Marian Fico
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.